Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorLaugale, Elīza
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-01T01:02:08Z
dc.date.available2022-07-01T01:02:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89815
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60263
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Tirdzniecības centru “Spice” un “Domina Shopping” mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram 2021. gadā”. Bakalaura darba mērķis ir, izpētīt kādu saturu sociālajos medijos Facebook un Instagram publicē tirdzniecības centri “Spice” un “Domina Shopping” un noskaidrot ar kādām sociālo mediju komunikācijas problēmām uzņēmumi ir saskārušies 2021. gadā, Covid-19 pandēmijas laikā. Bakalaura darbs ir veidots trīs daļās. Pirmā bakalaura darba daļa sastāv no teorijas par mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un mārketinga komunikāciju sociālajos medijos. Otrā daļā aprakstītas metodes, kas izmantotas bakalaura darbā - kvantitatīvā kontentanalīze, intervija un aptauja. Trešajā daļā tika veikts „Spice” un „Domina Shopping” komunikācijas novērtējums sociālajos medijos Facebook un Instagram, izmantojot kontentanalīzi, veikta intervija ar abu uzņēmumu komunikācijas uzturētājām, analizēti un apkopoti anketēšanas rezultāti.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is "Shopping centers "Spice" and "Domina Shopping" marketing communication on social media Facebook and Instagram in 2021". The aim of the bachelor's thesis is to study the published content on social media Facebook and Instagram by the shopping centers "Spice" and "Domina Shopping" and to find out what social media communication problems these companies have faced in 2021, during the Covid-19 pandemic. The bachelor's thesis is divided into three parts. The first part of the bachelor's thesis consists of theory about marketing communication, social media and marketing communication on social media. The second part describes the methods used in the bachelor's thesis - quantitative content analysis, interview and survey. In the third part the communication of “Spice” and “Domina Shopping” on social media Facebook and Instagram was evaluated using content analysis, an interview with the communication maintainers of both companies was conducted, and the results of the survey were analyzed and summarized.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSpice
dc.subjectDomina Shopping
dc.subjecttirdzniecības centrs
dc.subjectmārketings
dc.subjectsociālie mediji
dc.titleTirdzniecības centru "Spice" un "Domina Shopping" mārketinga komunikācija sociālajos medijos Facebook un Instagram 2021. gadā
dc.title.alternativeShopping centres "Spice" and "Domina Shopping" marketing communication on social media Facebook and Instagram in 2021
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record