• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Veselības ministrijas komunikācijas kampaņu par Covid-19 jauniešu vecumā 18-25 vērtējums (2021. gada janvāris - 2021. gada jūlijs)

Thumbnail
View/Open
309-89898-Kasa_Kate.Luize_kk19179.pdf (2.240Mb)
Author
Kaša, Kate Luīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Veselības ministrijas komunikācijas kampaņu par Covid-19 jauniešu vecumā 18-25 vērtējums (2021. gada janvāris - 2021. gada jūlijs)” mērķis ir noskaidrot šo kampaņu ietvaros publicēto reklāmu, par vakcināciju un sociālo distancēšanos, efektivitāti un jauniešu vecumā no 18 līdz 25 vērtējumu par tām. Teorētisko pamatojumu veido četras nodaļas - krīzes komunikācija, veselības komunikācija, ietekmējošā komunikācija, kā arī sociālais mārketings. Pētījuma veikšanai izmantotas divas pētījuma metodes - kontentanalīze un aptauja. Pēc darba izstrādes ir iespējams secināt, ka jaunieši šīs reklāmas vērtē pārsvarā pozitīvi, taču pēc viņu domām tās nav bijušas efektīvas.
 
The aim of the Bachelor’s thesis “Evaluation of the Ministry of Health communication campaigns for Covid-19 youth aged 18-25 (January 2021 - July 2021) is to find out the effectiveness of the advertising published in these campaigns about vaccination and social distancing, as well as to learn what the youth aged from 18 to 25 think of them. The theoretical background consists of four sections - crisis communication, health communication, persuasion communication and social marketing. Two research methods were used for the research - content analysis and survey. After finishing the reaserch it is possible to conclude that young people generally think positively about these ads, but in their opinion they have not been effective.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60297
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze 

    Borovika, Simona (Latvijas Universitāte, 2016)
    Bakalaura darba tēma ir “Uzņēmuma “International Wellness Centre Balans” ārējās komunikācijas analīze”. Darba mērķis, pamatojoties uz teoriju, noskaidrot kādi ārējās komunikācijas līdzekļi ir visietekmējošākie daudzu ...
  • 4-5gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās 

    Eriņa, Maruta (Latvijas Universitāte, 2018)
    Maģistra darba temats ir „4-5 gadīgu bērnu komunikācijas prasmju attīstīšana sižeta lomu rotaļās”. Maģistra darba mērķis ir veikt komunikācijas procesa izpēti pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā, veidojot ...
  • Starpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs 

    Pole, Madara (Latvijas Universitāte, 2018)
    Bakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV