Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorGranāte, Rita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:41Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86600
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60345
dc.description.abstractMaģistra darba temats ir “Novada izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide”. Izglītības kvalitātes vadības un uzraudzības nodrošināšana ir viens no centrālajiem aspektiem Izglītības attīstības pamatnostādnēs 2021-2027.gadam (Latvijas Vēstnesis, 2021). 2021.gada 8.aprīlī tika veikti grozījumi Izglītības likumā (Latvijas Vēstnesis, 1998, 343/344), paplašinot izglītības kvalitātes vadības lomu pašvaldībās, kas aktualizē nepieciešamību pēc sistemātiska un pastāvīga novada izglītības iestāžu darbības monitoringa. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt pētījumā balstītu novada izglītības kvalitātes monitoringa sistēmu. Maģistra darba empīriskajā daļā tika veikts darbības pētījums, kura ietvaros tika izveidots un izvērtēts novada izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas ietvars, kritēriji un potenciālie rezultatīvie rādītāji. Pētījuma metodes: literatūras apskats, dokumentu analīze, padziļinātās intervijas, fokusgrupas diskusija, ekspertu atzinumi.
dc.description.abstractThe topic of the master thesis is "Establishment of education quality monitoring system in a municipality". Ensuring the quality management and monitoring of education is one of the central aspects of the Education Development Guidelines 2021-2027 (Latvijas Vēstnesis, 2021). Amendments were made to the Education Law on 8th April 2021, expanding the role of education quality management in municipalities (Latvijas Vēstnesis, 1998, 343/344), which highlights the need for systematic and continuous monitoring of educational institutions in the municipality. The aim of the master's thesis is to develop a research-based system for education quality monitoring in the municipality. The empirical part of the master's thesis includes Action research, within which the framework, criteria and potential performance indicators of the municipality’s education quality monitoring system were developed and evaluated. Research methods: literature review, document analysis, in-depth interviews, focus group discussion, expert opinions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectizglītības kvalitāte
dc.subjectIzglītības kvalitātes monitoringa sistēma
dc.subjectkvalitātes nodrošināšana
dc.subjectrezultatīvie rādītāji
dc.titleNovada izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas izveide
dc.title.alternativeEstablishment of Education Quality Monitoring System in a Municipality
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record