Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorKuduma, Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:41Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86601
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60346
dc.description.abstractPieejamība mūsdienīgam izglītības saturam ir atkarīga no izglītības iestādes, kurā izglītojamais mācās, kā rezultātā atšķirīga ir iegūstamā izglītības kvalitāte. Pētījumā problēmas risinājums meklēts ārpus formālās izglītības robežām esošās inovatīvās mācību vidēs. Sistematizētā pārskata rezultātā noskaidrotas 11 inovatīvas mācību vides raksturīgākās pazīmes un publiski pieejamās informācijas analīzē daļa no tām konstatētas 13 Latvijas vietās 7 dažādos administratīvi teritoriālos iedalījumos. Iegūtie rezultāti liecina par reti sastopamām inovatīvām mācību vidēm, vienlaikus tās var nodrošināt darba tirgū augstas pievienotās vērtības zināšanas un prasmes. Ir pamats uzskatīt, ka tuvākajos gados notiks augšupeja tādām vidēm, tāpēc noderīga ir ģeogrāfiskās informācijas sistēmā izstrādātā dublējamā un rediģējamā esošās izpētes rezultātu karte par inovatīvām mācību vidēm Latvijā.
dc.description.abstractThe availability of modern educational content depends on the educational institution where the learner studies, as a result of which the quality of education obtained differs. The study seeks solutions to innovative learning environments beyond formal education. As a result of the systematized review, the most characteristic features of 11 innovative learning environments have been identified, and in the analysis of publicly available information, some of them have been identified in 13 Latvian locations in 7 different administrative-territorial divisions. The obtained results show that innovative learning environments are rare, at the same time they can provide high value-added knowledge and skills in the labor market. There is reason to believe that the amount of such environments will increase in the coming years, so a duplicable and editable map of existing research on innovative learning environments in Latvia developed in a Geographic Information System is useful.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectsistematizēts pārskats
dc.subjectkoprades telpa
dc.subjectpazīme
dc.subjectinovatīva mācību vide
dc.subjectizglītības kvalitāte
dc.titleInovatīvas mācību vides tīkls vienlīdzīgas izglītības kvalitātes nodrošināšanā
dc.title.alternativeNetwork of Innovative Learning Environment in Ensuring of Equal Education Quality
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record