Show simple item record

dc.contributor.advisorKraģe, Gunta
dc.contributor.authorGrīnberga, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:43Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86608
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60352
dc.description.abstractPirmsskolas izglītības iestādes vadītāja loma ir nodrošināt labvēlīgu emocionālo un fizisko vidi. Tā kā mūsdienu sabiedrībā aktuāls ir jautājums par veiksmīgu izglītības iestādi un tās vadīšanu, tad šī jautājuma aktualitāte noteica arī maģistra darba tēmas izvēli. Darba mērķis: izpētīt izglītības iestādes vadītāja kā līdera ietekmi uz komandas darba veicināšanu. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskā: zinātniskās literatūras analīze; 2.Empīriskās: Pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu anketēšana, datu statistiskā apstrāde un analīze, PII vadītāja intervija. Secinājumi: Vadītājs kā līderis ietekmē komandas darba veicināšanu, to vadītājs var panākt rūpīgi izvēloties vadības stilu, izvērtējot faktorus, kas var ietekmēt izvirzītos mērķus. Vadības stils ir būtiskākais faktors, kā vadītājs ietekmē darbiniekus un kā darbinieki uztver vadītāju. Laba vadība izglītības iestādē palīdz veicināt gan pozitīvu un motivējošu darbinieku kultūru, gan kvalitatīvu pieredzi izglītojamajiem. Vadītājs kā līderis spēj ne tikai definēt izglītības iestādes misijas, bet arī koordinē citu darbību un motivēt viņus izpildīt misijas prasības.
dc.description.abstractThe role of the head of a preschool education institution is to provide a favorable emotional and physical environment. As the issue of a successful educational institution and its management is topical today, the topicality of this issue also determined the choice of the topic of the master's thesis. Aim of the work: to study the influence of the head of an educational institution as a leader on the promotion of teamwork. Research methodology: 1. Theoretical: analysis of scientific literature; 2. Empirical: Questionnaire of pre-school teachers, statistical processing and analysis of data, interview with the head of PII. Conclusions: The leader as a leader influences the promotion of teamwork, the leader can achieve this by carefully choosing the leadership style, evaluating the factors that may affect the set goals. Management style is the most important factor in how a manager influences employees and how employees perceive the manager. Good management in an educational institution helps to promote both a positive and motivating staff culture and a quality experience for learners. As a leader, the leader is able not only to define the missions of the educational institution, but also to coordinate other activities and motivate them to fulfill the requirements of the mission.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectKomandas darbs
dc.subjectDarba mērķis: izpētīt izglītības iestādes vadītāja kā līdera ietekmi uz komandas darba veicināšanu.
dc.subjectPētījuma metodes: 1.Teorētiskā: zinātniskās literatūras analīze; 2.Empīriskās: Pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu anketēšana, datu statistiskā apstrāde un analīze, PII vadītāja intervija.
dc.subjectVadītājs kā līderis spēj ne tikai definēt izglītības iestādes misijas, bet arī koordinē citu darbību un motivēt viņus izpildīt misijas prasības.
dc.titleVadītājs kā līderis komandas darba vecināšanai pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeManager as a Leader to Promote Teamwork in Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record