Show simple item record

dc.contributor.advisorMeņģelsone, Aiga
dc.contributor.authorIvansone, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:47Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:47Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86705
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60371
dc.description.abstractPētījuma autore: Linda Ivansone Darba nosaukums: 3-4 gadīgu bērnu kustību koordinācijas veicināšana sporta nodarbībās. Pētījuma mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā sporta nodarbībās veicināt 3-4 gadus vecu bērnu kustību koordināciju. Ikviena bērna augšana un attīstība ir unikāls process, tomēr pirmsskolas vecums, un jo īpaši jaunākais pirmsskolas vecumposms dažādu iemeslu dēļ tiek atzīts par īpaši vitālu. Lai bērns spētu vispusīgi harmoniski attīstīties, nepieciešams veikt dažādas aktivitātes, un viena no produktīvākajām un nepieciešamākajām ir fizisko aktivitāšu un kustību koordinācijas veicināšana, jo šo prasmju attīstīšana un pilnveidošana sekmē bērna kognitīvo, sociālo un emocionālo attīstību. 3-4 gadu vecumā bērnā notiek ļoti intensīvi attīstības procesi, tai skaitā, fiziskās aktivitātes un kustību koordinācijas jomā. Tomēr, lai tās tiešām varētu attīstīties, nepieciešams ņemt vērā un īstenot noteiktus “priekšnosacījumus”, piemēram, ņemt vērā konkrētā vecumposma iezīmes, bērnu individuālās spējas, jārada pozitīva un bērniem patīkama, aicinoša atmosfēra. Atslēgas vārdi: 3-4 gadus veci bērni, attīstība, kustību koordinācija, sporta nodarbības.
dc.description.abstractAuthor of the study: Linda Ivansone Job title: Promoting the coordination of 3-4 year old children's movements in sports aktivities. Aim of the research: To theoretically find out and practically test how to promote the coordination of movements of 3-4 year old children in sports. The growth and development of each child is a unique process, but pre-school age, and especially the youngest pre-school age, is considered to be particularly vital for a variety of reasons. In order for a child to be able to develop comprehensively harmoniously, it is necessary to perform various activities, and one of the most productive and necessary is the promotion of coordination of physical activities and movements, as the development and improvement of these skills promotes the child's cognitive, social and emotional development. At the age of 3-4, the child undergoes very intensive developmental processes, including physical activity and coordination of movements. However, in order for them to really develop, it is necessary to take into account and implement certain “preconditions”, for example, to take into account the characteristics of a particular age group, children's individual abilities, to create a positive and child-friendly, inviting atmosphere. Keywords: 3-4 years old children, development, coordination of movements, sports activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectattīstība
dc.subjectKustību koordinācija
dc.subjectSporta nodarbības
dc.title3-4 gadīgu bērnu kustību koordinācijas veicināšana sporta nodarbībās
dc.title.alternativePromoting the coordination of 3-4 year old children's movements in sports aktivities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record