Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūta
dc.contributor.authorPuriņa, Iveta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:48Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86721
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60381
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: 4-5 gadīgu bērnu valodas attīstība dabas nodarbībās. Darba autore: Iveta Puriņa Darba zinātniskais vadītājs: Prof. Dr.paed. Rūta Vociša. Darba mērķis: Teorētiski analizēt un empīriski izpētīt valodas attīstību dabas nodarbībās bērniem 4-5 gadu vecumā. Pētījuma hipotēze: Bērnu valoda bagātinās dabas nodarbībās, ja: Tās saturs atbilst bērna interesēm un ietver uzdevumus, kas saistīti ar valodas bagātināšanu  Mācību vide un nodarbības tiek veidotas ārā, dabā un pedagogs tās mērķtiecīgi iekļauj mācību procesā dienas gaitā tiks ievērotas bērnu vecumposma attīstības īpatnības Darba teorētiskā daļa: Pētījuma teorētiskā daļa ir balstītas uz pedagogu un psihologu pētījumiem, kuros tiek analizētas 4-5 gadīgu bērnu valodas attīstības īpatnības, psihiskās attīstības raksturojums un pētāmā problēma - valodas bagātināšana dabas nodarbībās. Darba empīriskajā daļa: Empīriskajā daļā tiek veikta mērķa grupas analīze, novērošana, pārrunas ar bērniem, pedagoga izmēģinājuma darbība, iegūto rezultātu analīze par valodas bagātināšanos dabas nodarbībās. Kvalifikācijas darba apjoms ir 50 lpp., analizēti 32 literatūras avoti, 21 attēli, 7 tabulas. Atslēgas vārdi: dabas pedagoģija, valodas bagātināšana, pirmsskolas vecuma bērni
dc.description.abstractTitle of thesis: Development of the language of 4-5-year-olds in nature classes. Name of the author: Iveta Purina Name of thesis supervisor: Prof. Dr. paed. Ruta Vocisa. The purpose of the work: Theoretically analyze and empirically explore language development in nature lessons for children aged 4-5. Study hypothesis: Children's language will enrich in nature lessons if:  its content is in the best interests of the child and includes language enrichment tasks  Training environment and lessons are created outside, in nature and targeted by the educator in the course of the day  the special features of the development of the age of children will be respected Theoretical part of the work:The theoretical part of the study is based on studies by educators and psychologists, which analyse the specific features of the language development of 4-5-year-olds, the characterisation of psychological development and the problem of the study - enrichment of language in nature classes. Empirical part of the work:The empirical section carries out a target group analysis, monitoring, interviews with children, teacher pilot activity, analysis of the results of language enrichment in nature lessons. The scope of the qualification work is 57 pages, analysis of 30 literature sources, 8 images, 6 tables. Key words: nature pedagogy, language enrichment, pre-school children
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectdabas pedagoģija
dc.subjectvalodas bagātināšana
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni
dc.subjectāra klase
dc.subjectnovērošana
dc.title4-5 gadīgu bērnu valodas attīstība dabas nodarbībās
dc.title.alternativeDevelopment of the language of 4-5-year-olds in nature classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record