Show simple item record

dc.contributor.advisorSkribanovska, Zane
dc.contributor.authorKravceva, Ramona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:49Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:49Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86727
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60385
dc.description.abstractDarba autore: Ramona Kravceva. Kvalifikācijas darba “Kustību rotaļa, kā 2-3 gadus vecu bērnu sociālās attīstības sekmētāja” mērķis – izpētīt, kā kustību rotaļas ietekmē bērnu attīstību ikdienā. Cik daudz var atvērties mazākās grupas bērni laika gaitā, izmantojot ikdienā rotaļas, cik liela nozīme kustību rotaļām ir bērnu ikdienā. Darba pirmajā daļā tika analizētas sociālās prasmes, kā tās veidojas un bērnu raksturojums veselumā. Otrajā nodaļā tika analizētas kustību rotaļas, kustību rotaļu procesa organizācija un metodika, to izmantošana veselības un fiziskajā mācību jomā. Trešajā nodaļā tika veikts pētījums, tā metodoloģiskais pamatojums un norises apraksts. Izpētīts tika konkrēta vecuma grupas bērni X pirmsskolas izglītības iestādē, sadarbībā ar grupas pedagogu un tā palīgu. Kvalifikācijas darbs sastāv no 43 lappusēm, tsk., - 6 tabulas, 4 attēli, 2 pielikumi. Izmantoti 33 informācijas avoti.
dc.description.abstractWork author: Ramona Kravceva. The qualification work "Movement play as a facilitator of social development of 2-3 year old children" is to explore how movement play affects children's development in everyday life. How much children in the smaller group can open up over time through daily play, how important movement play is in children's daily lives. The first part of the work analysed social skills, how they are formed and the characteristics of children in the whole. The second chapter analysed movement play, organization and methodology of the movement play process, their use in the field of health and physical learning. In the third chapter, a study, its methodological rationale and description of the course were carried out. Children of a particular age group in X preschool educational institution were studied, in cooperation with the group teacher and its assistant. The qualification work consists of 43 pages, - 6 tables, 4 images, 2 annexes, 33 sources of information have been used.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectKustību rotaļas
dc.subjectSociālā attīstība
dc.subjectJaunākā vecuma bērni
dc.titleKustību rotaļa kā 2-3 gadus vecu bērnu sociālās attīstības sekmētāja
dc.title.alternativeMovement play as a facilitator of social development of 2-3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record