Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorStrazda, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:50Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86735
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60390
dc.description.abstractAutore: Madara Strazda Darba vadītāja: Mg. paed. Baiba Brice. Kvalifikācijas darba tēma: “Muzikālās rotaļas kā 3-4 g.v bērnu runas attīstības sekmētājas.” Mērķis: teorētiski izpētīt, empīriski pamatot muzikālo darbību izmantošanu bērnu runas attīstībai. Pētījums sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļa tika pētīta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra, analizējot runas jēdzienu, 3-4 gadu vecuma bērnu īpatnības. Kustību rotaļas, skandējamie panti un pirkstiņu rotaļas, kas izmantotas runas attīstības sekmēšanā. Pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, praktiskajā daļā tiek veikta bērnu runas attīstības diagnostika, izstrādāta un pedagoģiskajā procesā realizēta programma, ka sastāv no vairākām muzikālajām darbībām. Katrai muzikālajai darbībai tika aprakstīta bērnu darbība un muzikālās darbības analīze. Programmas rezultāti ļāva apstiprināt pētījuma sākumā izvirzīto hipotēzi: ja pirmsskolas skolotājs regulāri piedāvās muzikālās darbības, kuru tematika atbilst bērnu interesēm un vecumam, veiksmīgāk attīstīsies bērnu runa
dc.description.abstractAuthor: Madara Strazda Supervisor: Mg. paed. Baiba Brice. The topic of the qualification paper: “Musical Games as a Promoter of the Development of Children's Speech for 3-4 Year Olds”. The aim: analysis of theory, empirically justify the use of musical activities for the development of children's speech. The study consists of two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, pedagogical and psychological literature was studied, analyzing the concept of speech, the peculiarities of children aged 3-4 years. Motion play, chanting verses and finger games used to promote speech development. Based on theoretical knowledge, the practical part performs diagnostics of the development of children's speech, develops and implements a program in the pedagogical process, which consists of several musical activities. For each musical activity, children's activity and analysis of musical activity were described. The results of the program made it possible to confirm the hypothesis put forward at the beginning of the study: if the preschool teacher regularly offers musical activities, the theme of which corresponds to the interests and age of children, the speech of children will develop more successfully.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmuzikālā rotaļa
dc.subjectrunas attīstība
dc.subject3-4 gadi
dc.subjectbērnu raksturojums
dc.subjectvalodas attīstība
dc.titleMuzikālās rotaļas kā 3-4 g.v. bērnu runas attīstības sekmētājas
dc.title.alternativeMusical Games as a Promoter of the Development of Children's Speech for 3 - 4 year olds
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record