Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorPiroga, Liāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:50Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86739
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60393
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Sociāli emocionālās prasmes veicināšana četrgadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā. Darba autore: Liāna Piroga Darba mērķis: Pētīt četrgadīgu bērnu sociāli emocionālo prasmju veicināšanu pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Darbs sastāv no 2 nodaļām – teorētiskā un empīriskā. Pirmā nodaļā – tiek analizēta un apkopota teorētiskā literatūra. Darbā tiek atspoguļota sociāli emocionālās mācīšanās termina skaidrojums, raksturotas sociāli emocionālās prasmes četrgadīgiem bērniem, iespējas kā attīstīt sociāli emocionālās prasmes pedagoģiskajā procesā. Otrajā nodaļā – veikts empīriskais pētījums par sociāli emocionālo prasmju veicināšana četrgadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā: sniegts pētījuma metodoloģiskais apraksts, izstrādāti sociāli emocionālo prasmju novērtēšanas kritēriji, kuri sniedz iespēju novērtēt bērnu prasmes pētījuma sākumā gan pētījuma beigās. Pētījuma laikā iegūtie rezultāti ir analizēti un atspoguļoti tabulās un diagrammās. Darba struktūra: Ievads, divas nodaļas, 12 attēli, 3 tabulas, secinājumi, 28 izmantotās literatūras un informācijas avoti. Darba apjoms: 42 lappuses. Atslēgas vārdi: Sociāli emocionālās prasmes, pedagoģiskais process, caurviju prasmes, emocijas.
dc.description.abstractTopic of qualification paper: Socio-emotional development for children 4 years old in the pedagogical process. Author of the work: Liana Piroga Objective of the work: To study the promotion of socio-emotional skills of four-year-old children in the pedagogical process in pre-school. The work consists of 2 chapters – theoretical and empirical. In the first chapter – theoretical literature is analyzed and compiled. The work reflects an explanation of the term of socio-emotional learning, to describe socio-emotional skills for fouryear-olds, opportunities on how to to develop socio-emotional skills in the pedagogical process. In the second chapter – empirical study on the promotion of socio-emotional skills in four-year-old children in the pedagogical process has been carried out: a methodological description of the study is provided, criteria for the assessment of socio-emotional skills have been developed, which provide an opportunity to evaluate children's skills at the beginning and at the end of the study. The results obtained during the study are analyzed and presented in tables and diagrams. Structure of the work: Introduction, two chapters, 12 images, 3 tables, conclusions, proposals, 28 sources of literature and information. Workload: 42 pages. Keywords: Socio-emotional skills, pedagogical process, transversal skills, transversal skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSociāli emocionālās prasmes
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectcaurviju prasmes
dc.subjectemocijas
dc.titleSociāli emocionālās prasmes veicināšana četrgadīgiem bērniem pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeSocio-emotional development for children 4 years old in the Pedagogical process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record