Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorZiemele, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:52Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:52Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86775
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60405
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: „Runātprasmes attīstīšana pirmsskolā 3 – 4 gadus veciem bērniem”. Darba autore: Kristīne Ziemele Kvalifikācijas darba apjoms: 45 lapas, 3 tabulas, 5 attēli, 63 literatūras avoti. Kvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt vidējā vecuma (3 – 4 gadi) bērnu runātprasmes attīstības veicināšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbā autore analizē zinātnisko literatūru par vidējā vecuma (3 – 4 gadi) bērnu runas attīstību; kā arī vārdu krājuma apjomu. Izpēta bērnu runu, mācot ģērbties, mazgāties, iepazīstinot ar rotaļlietām, lasot un kopā ar bērniem pārrunājot bērnu literatūru – pasaku grāmatas un kā arī apskatot un iepazīstoties ar tuvāko apkārtni. Kvalifikācijas darbā autore veic empīrisko pētījumu, kurā tika izpētīta 3 – 4 gadīgu bērnu runas attīstības dinamika pētījuma sākumā un noslēgumā. Apkopoempīriskās daļas datu ieguves rezultātus, analizē tos. Rezultātā apstiprināta kvalifikācijas darba hipotēze: 3 - 4 gadus vecu bērnu runātprasmes veicināšana būs sekmīga, ja tiks izvēlētas bērnu vecumposmam atbilstošas rotaļlietas un bērnu literatūra. Atslēgas vārdi – runas attīstība, rotaļnodarbība, bērnu literatūra, rotaļa, runa.
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper: “Development of speech skills in preschool for children aged 3-4 years”. Author of the paper: Kristine Ziemele Scope of the qualification paper: 45 pages, 3 tables, 5 figures, 63 literature sources. Purpose of the qualification paper is to study the facilitation of the development of speech skills of children of middle age (3-4 years) children in a preschool educational institution. In the qualification work, the author analysed the scientific literature on the development of speech of children of middle age (3-4 years), as well as the amount of vocabulary. The author studied children's speech teaching to dress, wash, showing toys, reading and discussing children's literature – fairy tale books – with children, as well as looking at and getting to know the immediate surroundings. In the qualification work, the author carried out an empirical study of the dynamics of speech development of children aged 3-4 years at the beginning and at the end of the study. The author summarized the results of the data acquisition of the empirical part, analysed them. As a result, the hypothesis of the qualification paper was confirmed: the facilitation of speech skills of children aged 3-4 years will be successful if toys and children's literature suitable for the age of children are chosen. Keywords – speech development, playing lesson, children’s literature, play, speech.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRunātprasmes
dc.subjectattīstīšana
dc.subjectpirmsskolā
dc.subject3-4 gadus
dc.subjectveciem
dc.titleRunātprasmes attīstīšana pirmsskolā 3 – 4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeDevelopment of speech skills in preschool for children aged 3-4 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record