Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorŪķeniece, Ginta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:54Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86841
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60417
dc.description.abstractKvalifikācija darba temats: Jaunākā pirmsskolas vecumposma bērnu dzīvesprieku ietekmējošu rotaļu organizācija”. Darba autore: Ginta Ūķeniece Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lpp., 5 tabulas, 14 attēli, 6 pielikumi, izmantoti 42 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika analizēta pedagoģiskā un zinātniskā literatūra par dzīvesprieka un emociju jēdzienu būtību un savstarpējo saistību, emocionālās attīstības procesa attīstības īpatnībām jaunākajā pirmsskolas vecumā, par kustību rotaļas nozīmi bērnu pozitīvo emociju un dzīvesprieka sekmēšanā. Kvalifikācijas darba praktiskajā daļā tika realizēta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, kura deva praktisku atbildi uz pētījuma jautājumu: Kādi nosacījumi ir jāievēro kustību rotaļas organizācijā, lai tā veicinātu jaunākā pirmsskolas vecumposma bērnu dzīvesprieku? Pamatojoties uz teorētiskās un prakstiskās daļas materiāliem, tika izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi. Tāpat tika izstrādātas rekomendācijas pirmsskolas skolotājiem par kustību rotaļas organizācijas noteikumiem jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu dzīvesprieka vecināšanai, kam ir prakstiska nozīme. Kvalifikācijas darbs balstās uz N.Breitbergas, D.Dzinteres, I.Stangaines, D.Čirkstes, I.Freibergas, V.Purēna, I.Konstantinovas un citu autoru teorētiskajām atziņām. Atslēgas vārdi: dzīvesprieks, emocijas, veicināšana, kustību rotaļa.
dc.description.abstractTopic of the qualification work: ‘’Organization of playful activities that affect the youngest preschool childrens joy of life’’. Author of qualification work: Ginta Ūķeniece Volume of the qualification work: 51 pages, 5 charts, 14 images, 6 attachments, 42 literature sources used. Qualification work contains 2 parts. First part analyzes pedagogical and scientific literature about term ‘joy of life’ and ‘emotion’ meaning and connection between the two; process of emotional development particularities in the youngest age of preschool children, about games with movement importance to create positive emotions and succesful joy of life espousal. Within the qualification works practical part pedagogical tryout was performed, which gave a practical response to question of the research: What conditions should be followed while organizing games with movement in order to promote joy of life of youngest preschool children. Based on theoretical and practical part materials, conclusions and suggestions were made. Also recommendations for preschool teachers were worked out about rules that must be followed when organizing games with movement in order to promote the joy of life in preschool children which has practical importance. Qualification work is based on N.Breitenberga, D. Dzintere, I. Stangaine, D. Cirkste, I. Freiberga, V. Purena, I. Konstantinova and other author theoretical quotes. Key words: joy of life, emotions, promotion, playful activities, games of movement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectDzīvesprieks
dc.subjectEmocijas
dc.subjectVeicināšana
dc.subjectKustību rotaļa
dc.titleJaunākā pirmsskolas vecumposma bērnu dzīvesprieku ietekmējošu kustību rotaļu organizācija
dc.title.alternativeOrganization of playful activities that affect the youngest preschool childrens joy of life
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию