Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorEglīte, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:55Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:55Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86912
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60423
dc.description.abstractDarba nosaukums: Sajūtu materiālu izmantošana aktīvās runas veicināšanai trīs gadus veciem bērniem. Darba autore: Alise Eglīte Darba mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt 3 gadus vecu bērnu aktīvās runas attīstības veicināšanu, izmantojot sajūtu materiālus. Atbilstoši pētījuma mērķim ir izvirzīti pētījuma uzdevumi: 1. Analizēt pedagogu, psihologu, logopēdu atziņas par aktīvo runu 3 gadus veciem bērniem. 2. Analizēt autoru atziņas par sajūtu materiāliem un to izmantošanu runas attīstībai. 3. Organizēt empīrisko pētījumu, apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. Pētījuma izstrādes gaita un tās rezultāti ir atspoguļoti 2 nodaļās un 6 apakšnodaļās. Pirmajā nodaļā tiek apkopota un analizēta zinātniskā literatūra par bērna aktīvo runu un tās attīstības iespējām izmantojot sajūtu materiālus. Otrajā nodaļā tiek veikts pētījums par sajūtu materiālu izmantošu aktīvās runas veicināšanai trīs gadus veciem bērniem. Pētījums pierāda, ka bērniem ir uzlabojusies stāstītprasme, pareiza gramatiskās formas ievērošana teikumos, kā arī ir palielinājies vārdu krājums. Darbs sastāv no 49 lapām, 10 attēliem, 11 tabulām, 3 pielikumiem, 39 literatūras vienībām.
dc.description.abstractName of the work: promote active speech in three years old children using sensory materials. Author of the work: Alise Eglīte Aim of the work is to known theoretical and practical how to promote active speech in three years old children using sensory materials. According to the aim of the work there are objectives of the study: 1. To analyze insights of the psychologist, teacher and speech therapist about active speech of 3 years old children. 2. Analyse the authors' knowledge of sensing materials and their use for speech development. 3. To organize empirical research, summarize and analyze the results obtained. Progress of the research and its results are reflected in 2 chapters and 6 sub-sections. In the 1st chapter there are summarized and analyzed scientific literature about children avtive speech and possibilities of the development of active speech using sensory materials. In the 2nd chapter are research for active speech promotion of 3 years old childrens using sensory materials. In the research there are shown that there are development of telling of story, correctly respecting grammatical form in sentences, and the vocabulary has increased. The work consists of 49 pages, 10 pictures, 11 tables, 3 supplements, 39 literature sources
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectaktīvā runa
dc.subjectvaloda
dc.subjectsajūtu materiāli
dc.subject3 gadus veci bērni
dc.titleSajūtu materiālu izmantošana aktīvās runas veicināšanai trīs gadus veciem bērniem
dc.title.alternativePromote active speech in three years old children using sensory materials
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record