Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorŠustere, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:57Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86996
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60438
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: “Vārdu krājuma aktivizēšana 2 – 3 gadus veciem bērniem didaktiskajās rotaļās”. Kvalifikācijas darba autore: Elīna Šustere. Kvalifikācijas darba mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt 2 – 3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma aktivizēšanas iespējas didaktiskajās rotaļās. Pētījuma teorētiskajā daļā tika analizēta zinātniskā literatūra par bērnu runas un valodas attīstības likumsakarībām un vārda krājuma aktivizēšanas iespējām, izmantojot didaktiskās rotaļas. Pētījuma empīriskajā daļā ir atspoguļoti vecāku aptaujas rezultāti, kas parāda katra bērna aktīvā vārdu krājuma lielumu, kā arī katra bērna raksturojums. Tajā ir ietverta pētījumā iegūto datu analīze un pētījumā izmantoto didaktisko rotaļu – vārdu krājuma aktivizēšanai, apraksti, kuras tika izmantotas, lai pārbaudītu hipotēzi. Pētījumā izvirzītā hipotēze – 2 – 3 gadus vecu bērnu vārdu krājuma aktivizēšana tiek sekmēta, ja pedagoģiskajā procesā tiek ievērotas bērna attīstības likumsakarības, sistemātiski izmantotas didaktiskās rotaļas un tiek atlasītas bērnu interesēm un attīstības likumībām atbilstošas didaktiskās rotaļas, kurās bērni aktīvi darbojas, tika apstiprināta. Atslēgas vārdi: 2 – 3 gadus veci bērni, didaktiskā rotaļa, vārdu krājuma aktivizēšana. Darba apjoms: 58 lpp. Tajā ir 17 attēli, 6 tabulas, 54 izmantotās literatūras avoti un 5 pielikumi.
dc.description.abstractThe title of the qualification work: “Activating of vocabulary in children 2 - 3 year of age using by didactic games”. The author of the qualification work: Elīna Šustere. The aim of the qualification work: to verify theoretically and in practice the possibilities of activating the vocabulary of children 2–3 year of age using by didactic games. The theoretical part of the research is analysis of the scientific literature about 2–3-year-old children's speech and language development and the possibilities of activating vocabulary using didactic games. The empirical part of the study contains the results of the parent survey, which shows the size of each child's active vocabulary, as well as the characterization of each child. It includes the analysis of the data obtained from the study and the descriptions of didactic games which were used in the study to verify the hypothesis. The study confirmed the hypothesis that the activation of the vocabulary of 2–3-year-old children is encouraged if the teacher observes the regularities of the development of children in the pedagogical process, the didactic games are used systematically and are chosen in accordance with the interests of children as well as appropriate to the age of the children where children are active participants. Keywords: 2–3-year-old children, didactic game, vocabulary activation. The qualification work consists of 58 pages. It contains 17 images, 6 tables, 54 references and 5 annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject2 – 3 gadus veci bērni
dc.subjectdidaktiskā rotaļa
dc.subjectvārdu krājuma aktivizēšana
dc.subject2–3-year-old children
dc.subjectdidactic game
dc.titleVārdu krājuma aktivizēšana 2 – 3 gadus veciem bērniem didaktiskajās rotaļās
dc.title.alternativeActivating of vocabulary in children 2 - 3 year of age using by didactic games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record