Show simple item record

dc.contributor.advisorIeriķe, Anita
dc.contributor.authorPabērza, Vanesa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:58Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other86998
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60439
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir „4 – 5 gadīgu bērnu intereses par dabu rosināšana rotaļās dabā”. Problēmas aktualitāte: Šī brīža paaudzei ir nepieciešams rast mērenību starp laiku, kas tike pavadīt pie ekrāna un rotaļām dabā. Mijiedarbība ar dabisku vidi ļauj bērniem gūt zināšanas darot un eksperimentējot ar idejām – domāt, apšaubīt un izvirzīt hipotēzes, iejūtoties zinātnieku lomā. Šī bērnu paaudze nekad nav pazinusi dzīvi bez datora vai interneta. Pētījuma mērķis: pētīt un izzināt 4 – 5 gadīgu bērnu intereses pret rotaļām dabā veidošanos. Darba pirmajā nodaļā atspoguļotas intereses būtība dažādu autoru skatījumā, veikts pētāmā vidējā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums, apkopotas dažādu autoru atziņas par rotaļu un rotaļāšanos dabā, un to ietekmi intereses rosināšanā par dabu. Mūsdienu pirmsskolas izglītības koncepcijās tiek atzīta bērnu ekoloģiskās kultūras pamatu veidošanas nozīme, veidojot indivīda vērtību orientācijas. Darba otrajā nodaļā aprakstīta pētījuma par intereses rosināšanu par dabu rotaļās dabā izpēte un analīze. Atslēgas vārdi: rotaļas dabā, 4 – 5 gadīgi bērni, intereses rosināšana. Kvalifikācijas darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, 2 nodaļām, 9 apakšnodaļām, 7 tabulām, 3 diagrammas, secinājumiem, 21 izmantotas literatūras un informācijas avotiem. Darba apjoms ir 48 lappuses.
dc.description.abstractThe subject of the qualification work is “Involving the interests of 4 – 5 – year – olds in nature.” Problem spotlight: The generation of this moment needs to find moderation between time to spend on screen and playing in nature. Interaction with a natural environment allows children to gain knowledge in doing and experimenting with ideas – think, question and raise hypotheses by feeling in the role of scientists. This generation of children has never known life without a computer or internet. The aim of the study is to study and explore the interests of 4 – 5 year-olds against the formation of playgrounds. The first section of the work reflects the nature of the interest of the various authors, the characteristics of children of the average pre-school age being studied have been carried out, the knowledge of the various authors on playing and playing in nature, and their influence in encouraging their interest in nature. Today's concepts of pre – primary education recognise the importance of building the foundations of the ecological culture of children in shaping the values of the individual. The second section of work describes the study and analysis of the study on encouraging interest in nature in the game. Keywords: outdoor games, 4 – 5 years old children, arousal of interest. The qualification work consists of an annotation in Latvian and English, introductory, 2 chapters, 9 subdivisions, 7 tables, 3 charts, conclusions, 21 sources of literature and information. The amount of work is 48 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectrotaļas dabā
dc.subject4 – 5 gadīgi bērni
dc.subjectintereses rosināšana
dc.subjectdaba
dc.title4 – 5 gadīgu bērnu intereses par dabu rosināšana rotaļās dabā
dc.title.alternativeInvolving the interests of 4 – 5 – year – olds in nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record