Show simple item record

dc.contributor.advisorSvence, Guna
dc.contributor.authorBiedre, Sandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:03:58Z
dc.date.available2022-07-06T01:03:58Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87015
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60441
dc.description.abstractSandra Biedre. Kvalifikācijas darbs “5-6 gadīgu bērnu sociālās kompetences attīstības iespējas pirmsskolā”. Pirmā līmeņa profesionālā augstākās izglītības programma “Pirmsskolas izglītības skolotājs”, Latvijas Universitāte, 2022. Pētījuma mērķis bija izstrādāt un aprobēt rotaļnodarbību kopumu sociālās kompetences attīstīšanai, izmantojot sociāli emocionālās mācīšanās metodikas daļu, kas tendēta uz sociālo prasmju uzlabošanai pirmsskolā. Kvalifikācijas darbā tiek analizētas bērnu sociālās kompetences nozīme veiksmīgām gaitām pirmsskolā un kā pamats turpmākajām veiksmīgām skolas gaitām. Darba uzdevumi: 1.Iepazīties ar Latvijas Republikā spēkā esošo izglītības standartu un Skola2030 materiāliem un to prasībām par pirmsskolas vecuma bērnu sociālajām un emocionālajām kompetencēm. 2.Iepazīties un analizēt veiktos pētījumus par sociāli emocionālās mācīšanās metožu ietekmi uz sociālo un emocionālo kompetenču attīstīšanu. 3.Izpētīt un apzināt sociāli emocionālās audzināšanas metodes piedāvātos risinājumus sociālo un emocionālo kompetenču attīstīšanai. 4.Analizēt un pētīt 5-6 gadus vecu bērnu vecumposma īpatnības, akcentējot sociālās prasmes. 5.Praktiski izpētīt sociālās prasmes pirmsskolas bērnu vidū izglītības iestādes X grupā A un sociālo prasmju izmaiņas, veicot vingrinājumus sociāli emocionālās mācīšanās metodes sociālās kompetences celšanai. Darba apjoms ir 62 lappuses, tas satur 6 tabulas, 3 attēlus, 40 informācijas avotus un vienu pielikumu.
dc.description.abstractSandra Biedre. Qualification paper “Social competence development possibilities in 5-6 years old children in preschool”. First level professional higher education program (Preschool education teacher) - University of Latvia, 2022. The aim of this study was to develop and approbate play lesson totality that was created to develop and cultivate social competence using social emotional learning methodology, specifically those parts that aim social competence development in preschool. In this study author focused on significance of social competence development for children to be successful during preschool and as a solid ground for further successful middle school education. Main objectives: 1.Explore the National Education Standards for the education that are in place in Latvia and the materials of program Skola2030 (School2030) and their requirements for social and emotional competence for preschool children. 2.Explore and analyze studies that research the impact of social emotional learning on social and emotional skills of preschool children. 3.Study and identify the methods and approach of social and emotional learning that affect development of social competence 4.Explore literature and research on specifics of development of 5-6 years old children 5.Examine the level of social skills among children in preschool X class Y and observe the impact of social competence after implementing social emotional learning methods. This paper consists of 62 pages, including 6 tables, 3 pictures and 1 annex.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas vecums
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectsociālā kompetence
dc.subjectsociāli emocionālā mācīšanās
dc.title5-6 gadīgu bērnu sociālās kompetences attīstības iespējas pirmsskolā
dc.title.alternativeSocial competence development possibilities in 5-6 years old children in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record