Atbalsts pozitīvai uzvedībai 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Goldmane, Sanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Sanda Goldmane Darba tēma: Atbalsts pozitīvai uzvedībai 4-5 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē Darba vadītājs: Dr.paed. Ilze Šūmane Pētījuma mēŗkis: Teorētiski pamatot un praksē aprobēt atbalsta sistēmu 4-5 vecu bērnu pozitīvas uzvedības veicināšanai. Pētījuma saturs: teorētiskajā daļā aprakstīts un analizēts vairāku psihologu teorija par pozitīvas uzvedības veidošanos un tiem cēloņiem. Otrā daļa tiek pētīta 4-5 vecu bērnu uzvedību problēmas. Pētījumā tiek veika novērošana. Pētījumā piedalās 15 bērni, 4-5 vecumā. Atslēgas vārdi: uzvedība, bērns, pedagogs, uzvedības problēmas, pozitīvs, sadarbība, atbalsts. Darba apjoms: darbs sastāv no 3 nodaļām, 10 apakšnodaļām, tam ir 38 lpp. Darbā redzama 1 tabula, izmantotās literatūras saraksts sastāv no 15 avotiem. Author of the work: Sanda Goldmane Theme of the work: Support for positive behavior for 4-5 years olds in preschool education Supervisor of the work: Dr.paed.Ilze Sumane The aim of the research: Theoretically explain and in praxis approbate support system for 4-5 year olds to encourage positive behavior. Study contet: In theoretical part explained and analyzed many psichologyst theories about positive behavior formation and causes. In second part is explored 4-5 year olds behavior problems. Research is made by observation. Researched 15 children, in age of 4-5 years. Keywords: Behavior, children, teacher, behavior problems, positive, collaboration, support. Scope of the work: Research containes of 3 chapters, 10 subchapters, it has .... pages. In research is 1 table, referrence literature list containing 15 sources.