2-3 gadīgu bērnu vārdu krājuma bagātināšana skaitāmpantu apguves procesā pirmsskolā
Author
Poddubnaja, Sindija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbam izvēlējos tēmu “2-3 gadīgu bērnu vārdu bagātināšana skaitāmpantu apguves procesā pirmsskolā”. Darba autore Sindija Poddubnaja. Kvalifikācijas darbā ir 40.lpp., 5 tabulas, 7 attēli, 25 literatūras avoti un pielikumi. Darba mērķis bija noskaidrot vai skaitāmpantu izmantošana pedagoģiskajā procesā palīdz bagātināt 2-3 gadīgu bērnu vārdu krājumu. Kvalifikācijas darba ietvaros tika veikta pedagoģiski psiholoģiskās literatūras analīze par bērna attīstības īpatnībām, attiecīgā bērnu vecuma runas un valodas attīstību 2-3 veciem bērniem. Otrajā nodaļā tika veikts pētījums vai skaitāmpanti palīdz attīstīt un bagātināt bērnu runu 2-3 gadu veciem bērniem. Izvirzītais pētījuma jautājums, vai izmantojot skaitāmpantus tas palīdz attīstīt un bagātināt 2-3 gadus vecu bērnu runas attīstību, pētījuma gaitā apstiprinājās. Atslēgas vārdi – runa, valoda, skaitāmpanti, attīstība Qualification work I chose a theme “2-3 year old children vocabulary enrichment in the process of learning numerals in preschool” Author of the work Sindija Poddubnaja. Qualification work of 40 pages, 5 tables, 7 images, 25 literature sources contained. The aim of the study was to find out whether the use of numerals in the pedagogical process helps to enrich the vocabulary of 2-3 year old children. Within the framework of the qualification work, the analysis of pedagogical and psychological literature on the peculiarities of child development, speech and language development of the respective age of children was performed for 2-3 age children. In the second chapter, a study or counters were conducted to help develop and enrich children's speech in 2-3 year olds. The question of whether the use of counters helps to develop and enrich the speech development of 2-3 year old children was confirmed during the research. Keywords: languages, speech, poems, development