Show simple item record

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvis
dc.contributor.authorMorozova, Annija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:00Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87050
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60459
dc.description.abstractDarba nosaukums: Kustību rotaļas līdzsvara attīstības sekmēšanai 3-4 gadus veciem bērniem. Darba autore: Annija Morozova. Darba vadītājs: Dr.sc.admin. Asoc. Prof. Ilvis Ābeļkalns . Darba apjoms: 50 lpp., 10 attēli, 4 tabulas, 40 literatūras avoti, 2 pielikumi. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski pētīt un praktiski analizēt līdzsvara attīstības iespējas kustību rotaļās 3-4 gadīgiem bērniem. Teorētiskā daļā analizēta 3-4 gadus vecu bērnu fiziskā, emocionālā un sociālā attīstība. Raksturots līdzsvars, tā funkcija un attīstības veicināšana darbā ar 3-4 gadus veciem bērniem. Pētīta rotaļas nozīme bērnu attīstībā un kustību rotaļas ietekme uz bērnu vispārējo attīstību. Praktiskajā daļā darba autore aptaujās iestādes pedagogus, lai noskaidrotu, kāda loma bērnu līdzsvara attīstībai ir darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem. Iegūtie rezultāti tiek apkopoti un analizēti. Darba autore pēc noteiktiem kritērijiem atlasīs 3 kustību rotaļas, kuras apkopotas pielikumā. Darba autore izveidos vērtēšanas kritēriju tabulu, lai veiktu mēneša garu līdzsvara attīstības novērošanu un iegūtos rezultātus apkopos un noskaidros, vai mērķtiecīgi atlasītas kustību rotaļas var sekmēt līdzsvara attīstību 3-4 gadus veciem bērniem. Novērojuma beigās rezultāti tiks atspoguļoti un analizēti. Hipotēze: 3-4 gadus vecu bērnu līdzsvara attīstība tiks sekmēta, ja darbam tiks izvēlētas mērķtiecīgi atlasītas kustību rotaļas. Atslēgvārdi: 3-4 gadus veci bērni, attīstība, līdzsvars, kustību rotaļa.
dc.description.abstractTitle of the qualifying paper: Balance promoting games of movement for 3-4 year old children. Author: Annija Morozova Scientific advisor: Dr.sc.admin. Asoc. Prof. Ilvis Ābeļkalns The Amount of Work: 50 pages, 10 pictures, 4 tables, 40 literature sources, 2 appendices. The Aim of the Diploma Paper: Theoretically study and practically analyze the possibilities of developing balance in movement games for 3-4 year old children. The theoretical part: analyzes the physical, emotional and social development of 3-4 year old children. Equilibrium, its function and promotion of development in work with 3-4 year old children are described. The role of play in children's development and the impact of movement play on children's overall development have been studied The practical part: the author interviews the institution's educators to find out what role the balance of children plays in the work with preschool children. The obtained results are summarized and analyzed. The author of the work will select 3 movement games according to certain criteria, which are summarized in the appendix. The author will create a table of evaluation criteria to monitor the development of balance for a month and summarize the results and find out whether purposeful movement games can promote the development of balance in 3-4 year old children. At the end of the observation the results will be presented and analyzed. Hypothesis: The development of balance in 3-4 year old children will be promoted if purposefully selected movement games are selected for the work. Keywords: 3-4 years old children, development, balance, movement play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectattīstība
dc.subjectlīdzsvars
dc.subjectkustību rotaļa
dc.titleKustību rotaļas līdzsvara attīstības sekmēšanai 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeBalance promoting games of movement for 3-4 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record