Show simple item record

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorZālīte, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:01Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87059
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60464
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā. Darba autore: Kristīne Zālīte Darba vadītāja: Daiga Kalēja-Gasparoviča Mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā vizuālajā mākslā pirmsskolā bagātināma vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu radošās darbības pieredze. Pētījuma objekts: Vizuālā māksla pirmsskolā Pētījuma priekšmets: vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu radošās darbības pieredze Pētījuma jautājums: kā vizuālajā mākslā pirmsskolā bagātināma vecākā pirmsskolas vecumposma bērnu radošās darbības pieredze. Atslēgas vārdi: radošās darbības pieredze, vizuālā māksla, pirmsskola Kvalifikācijas darba apjoms: 49 lpp, 8 tabulas, 6 attēli, 30 literatūras avotu, 5 pielikumi. Darba teorētiskā 1. daļa ir par radošumu. Aplūkojam to no dažādu autoru viedokļiem, rakstiem, atziņām. Radošuma klasifikācijas sastāvdaļas. Tālāk izzinam radošuma sekmēšanu pirmsskolas vizuālās mākslas nodarbībās. Teorētiskā darba 2. daļā ir par metodiskajiem ieteikumiem, idejām, kuras var pielietot vizuālās mākslas nodarbībās, veicinot radošās darbības pieredzi. Darba empīriskā daļa ir pētījums ar trīs izstrādātām nodarbībām. Tur tika pētīti un darbībā vērtēti bērnu darbi pēc skolotāja izstrādātas metodes. Šajā sistēmā ietilpst arī refleksija un darbu līmeņi. Jaunās sistēmas ietvaros tiek vērtēts bērnu darbs, veicinot bērnu radošo darbību pieredzi.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work: Enrichment of the experience of creative activity of older preschool children in visual arts in preschool. Author of the work: Kristīne Zālīte Supervisor: Daiga Kalēja-Gasparoviča Aim: To find out theoretically and practically test how the experience of creative activity of older preschool children is enriched in visual arts in preschool. Object of research: Visual arts in preschool The subject of the research: the experience of creative activity of the older pre-school children Research question: how the experience of creative activity of the children of the older pre-school age should be enriched in visual arts in preschool. Keywords: creative activity experience, visual arts, preschool Volume of qualification work: 49 pages, 8 tables, 6 figures, 30 references, 5 appendices. Theoretical Part 1 is about creativity. We look at it from the views, articles and insights of various authors. Ingredients of creativity classification. Next, we explore the promotion of creativity in preschool visual arts classes. The second part of the theoretical work is about methodological recommendations, ideas that can be applied in visual arts classes, promoting the experience of creative activity. The empirical part of the work is a study with three developed lessons. There, children's work was studied and evaluated according to a method developed by the teacher. This system also includes levels of reflection and work. The new system evaluates children's work, promoting the experience of children's creative activities.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRadošās darbības pieredze
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvecākais bērnu vecumposms
dc.subjectradošums
dc.titleVecākā pirmsskolas vecumposma bērnu radošās darbības pieredzes bagātināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā
dc.title.alternativeEnrichment of the experience of creative activity of older preschool children in visual arts in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record