Radošuma sekmēšana tehnoloģiju mācību jomā 3-4 gadīgiem bērniem
Author
Milberga, Ineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kriščune, Jolanta
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore - Ineta Milberga Darba temats - radošuma sekmēšana tehnoloģiju mācību jomā 3-4 gadīgiem bērniem. Pētījuma mērķis - pētīt 3-4 gadus vecu bērnu radošumu tehnoloģiju mācību jomā un sniegt priekšlikumus radošuma sekmēšanai tehnoloģiju mācību jomā Pētījuma uzdevumi: Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas nozares teorētiskās atziņas par radošuma sekmēšanu. Pētīt un raksturot aktivitātes tehnoloģiju mācību jomā. Izveidot kritērijus un rādītājus, lai veiktu novērojumu bērnu radošuma sekmēšanā tehnoloģiju jomā. Izstrādāt secinājumus un sniegt priekšlikumus bērnu radošuma sekmēšanai tehnoloģiju mācību jomā. Darbs sastāv no 42. lpp, 10. attēliem, 4. tabulām, izmantoti 62. literatūras un citi avoti Atslēgas vārdi - bērns, radošums, attīstība, tehnoloģiju mācību joma. Author of the work - Ineta Milberga Theme of the work - development of creativity in technology learning for 3-4 years old children The aim of the research - is to study the creativity of 3-4 year old children in technology learning and to provide proposals for the promotion of creativity in technology learning. Research tasks: Analyze the theoretical aspects of pedagogy and psychology on promotion of creativity; Study and describe activities in the field of technology learning; Develop criteria and indicators for monitoring the promotion of children creativity in technology; Develop conclusions and make proposals for promoting children creativity in technology learning process. The work consists of 42 pages, 10 pictures, 4 tables, 62 literature sources and other sources Keywords - child, creativity, development, technology learning.