Vecāku un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība bērnu sagatavošanā skolai
Author
Ozola, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Svence, Guna
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: Vecāku un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība ar vecākiem bērnu sagatavošanā skolai. Darba autore: Evija Ozola. Darba mērķis: Izpētīt vecāku un izglītības iestādes sadarbību vecākajā pirmsskolas vecuma grupā un tā ietekmi uz bērniem. Izstrādāt sekmīgas sadarbības metodes un formas. Darba apraksts: Bērnu pēdējais gads pirmsskolā ir būtisks, jo tas ir laiks, kad bērns sagatavojas skolas gaitām. Tad sāk rasties jautājums: vai bērns ir gatavs skolas uzsākšanai? Jautājums rodas tad, ja vecāki nav pietiekami informēti par bērnu prasmju apguves līmeni. Pedagogiem jāsadarbojas ar vecākiem un vecākiem ar pedagogiem. Sadarbība ir mērķis, kas pēdējā pirmsskolas bērnu vecuma grupā ir sagatavot zinošu, sociāli un emocionāli gatavu bērnu sākumskolas uzsākšanai. Lai to panāktu, starp izglītības iestādi un vecākiem ir jāvalda cieņai, empātijai un abpusēju viedokļu uzklausīšanai. Darba apjoms: 44 lpp., 11 attēli, 4 tabulas, 30 literārie avoti, 1 pielikums. Atslēgas vārdi: Sadarbība, komunikācija, sadarbības metodes, bērna gatavība skolai. Title of the qualification paper: Cooperation between parents and pre-school educational institution in preparing preparing children for school. Author of the work: Evija Ozola. Aim of the work: To study the cooperation between parents and an educational institution in a senior preschool age group and its effects on children. To develop successful methods and forms of cooperation. Job description: The last year of children in preschool is important, because it is the time when the child prepares for school. Then the question begins: is the child ready to start school? The question arises when parents are not sufficiently informed about the level of skills acquisition of children. Educators need to work with parents and parents with educators. Cooperation is the goal of the last age group of pre-school children is to prepare a knowledgeable, socially and emotionally ready child to start primary school. To achieve this, there must be respect, empathy and a mutual hearing between the educational institution and the parents. Content of the work: 44 pages. 11 pictures, 4 tables, 30 literary sources, appendix I. Keywords: Cooperation, communication, cooperation methods, child's readiness for school.