Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorPauders, Normunds
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:05Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:05Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87224
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60488
dc.description.abstractDarba mērķis ir izstrādāt profesionālās izglītības mācību programmu “Bezpilota gaisa kuģa pilotēšana” un to aprobēt, kā arī noskaidrot audzēkņu informētību par bezpilota gaisa kuģu tehnoloģiju un audzēkņu izvēli digitālo mācību materiāla veidam teorētisko zināšanu un praktisko iemaņu apguvei. Darba uzdevumi ir analizēt pedagoģiskos, tehnoloģiskos un mācību vides aspektus, ieviešot bezpilota gaisa kuģa tehnoloģijas mācību procesā. Rezultātā ir apkopota starptautiskā pieredze, analizēti programmas aprobēšanas rezultāti, un izstrādāts drošības pilnveides plāns, nodrošinot audzēkņiem drošu mācību vidi bezpilota gaisa kuģu tehnoloģiju apguvei. Ir noteiktas pedagoģiskās metodes, digitālie mācību materiāli un tehniskie instrumenti efektīvai un jēgpilnai mācību procesa realizēšanai. Darbā ir ievietoti 25 attēli, 6 tabulas un 14 pielikumi.
dc.description.abstractThe aim of the paper is to develop a vocational educational program "Piloting Unmanned vehicle" and test it as well as to find out students' awareness of unmanned aerial vehicle technology and students' choice of type of digital learning materials to acquire theoretical and practical skills. The objective of the work is to analyze the pedagogical, technological, and learning aspects of introducing unmanned aerial vehicle technology in the training process. As a result, international experience has been acquired; the results from the approbation of the program have been analyzed, and a security improvement plan has been developed, providing students with a safe learning environment for unmanned aerial vehicle technology. Digital teaching tools of the pedagogical method have been defined, also technical tools for the implementation of an effective and meaningful learning process. 25 pictures, 6 tables, and 14 appendices have been supplemented.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectbezpilota gaisa kuģi
dc.subjectdigitālie mācību materiāli
dc.subjectilgtspējīga izglītība
dc.subjectIKT
dc.subjectSTEM
dc.titleMācību programmas "Bezpilota gaisa kuģu pilotēšana" izstrāde un aprobācija
dc.title.alternativeDevelopment and approbation of the training program "Piloting of unmanned aerial vehicles"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record