Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorFrolovičeva, Valērija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:14Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87573
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60554
dc.description.abstractMūsdienās internets ir neatņemama mācību procesa sastāvdaļa. Pateicoties hiperteksta tehnoloģijai, tas tiek atzīts par ātrāko un ērtāko informācijas gūšanas resursu. Skolēni var piekļūt nepieciešamajam saturam jebkurā laikā, vietā un sastopas ar plašu informācijas izvēles brīvību. Tehnoloģiju ietekmē mainās skolēnu zināšanu iegūšanas veids un izziņas kultūra kopumā, kā rezultātā notiek intensīva mācību līdzekļu un metodiku transformācija. Lai sekmētu labāku skolēnu mācīšanās pieredzi hiperteksta vidē, nepieciešams izpētīt hiperteksta ietekmi un tā izmantošanas iespējas zināšanu konstruēšanā, kas arī ir šī maģistra darba mērķis. Pētījuma ietvaros tika veikts pedagoģiskais eksperiments – skolēnu tiešsaistes mācīšanās uzvedības vērošana, kā arī apzinātas vadlīnijas par hiperteksta integrēšanu digitālos mācību līdzekļos.
dc.description.abstractNowadays, the internet has become an integral part of the educational process. Due to the hypertext technology, it has become the fastest and most convenient resource for information retrieval. Students can access the content they need anytime, anywhere, and are provided with a wide variety of information. Under the influence of technology, the ways in which students acquire knowledge and cognitive culture as whole are changing, which has led to an intensive transformation of teaching materials and methods. In order to promote a better student learning experience in a hypertext environment, it is necessary to study the impact of hypertext and its use in the construction of knowledge, which has become the aim of this master's thesis. Within the framework of the research, a pedagogical experiment was performed, students' online learning behaviour was observed, and guidelines for integrating hypertext into digital instructional materials were examined.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectzināšanu konstruēšana
dc.subjectkonstruktīvisms
dc.subjectkonektīvisms
dc.subjecthiperteksts
dc.subjecttiešsaistes mācīšanās uzvedība
dc.titleHiperteksts zināšanu konstruēšanā
dc.title.alternativeHypertext in knowledge construction
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record