Lietotnes prototips skolēnu izpratnes veicināšanai par ģeometriskajiem ķermeņiem matemātikā 8.-9. klasē
Author
Laiviņa, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba temats: Lietotnes prototips skolēnu izpratnes veicināšanai par ģeometriskajiem ķermeņiem matemātikā 8.-9. klasē. Maģistra darba autore: Sanita Laiviņa Zinātniskā darba vadītāja: profesore, Dr. paed. Zanda Rubene Lai skolēni ģeometrijas zināšanas spētu izmantot netipiskās situācijās, ir svarīgi, lai tās tiktu apgūtas ar izpratni, nevis mehāniski. Darba izstrādes laikā tika analizētas lietotnes tilpuma formulu izprašanai, kā arī izstrādāts jaunas lietotnes prototips, lai veicinātu skolēnu izpratnes veidošanos. Tika secināts, ka ar lietotņu, kuras papildinātas ar spēliskošanas elementiem, palīdzību ir iespējams veicināt skolēnu izpratnes veidošanos par telpiskajiem ģeometriskajiem ķermeņiem. Kopējais maģistra darba apjoms ir 94 lpp, 6 tabulas, 12 attēli, bibliogrāfisko vienību skaits 85, pievienoti 7 pielikumi. The topic of Master’s thesis: Application prototype to promote pupils' understanding of geometrical bodies in math at classes 8-9 Author of the Master’s thesis: Sanita Laiviņa Master’s thesis supervisor: professor Dr. paed. Zanda Rubene Students must use their geometry in atypical situations where they have a chance to learn with an understanding rather than mechanically. During job development, the app's volume formulas were analyzed for understanding, also advancing a new app prototype to help raise awareness among students. In conclusion, the use of applications with gamification elements could contribute to the development of pupils' comprehension of spatial geometrical bodies. The total amount of Master's work is 94 pages, 6 tables, 12 pictures, 85 bibliographical units, 7 annexes attached.