Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorGailuma, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:14Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:14Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other87604
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60559
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Fiziskās aktivitātes 5-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai Darba autore: Kristīne Gailuma Darba mērķis: Teorētiski izzināt un praktiski pētīt fiziskās aktivitātes kā līdzekli sadarbības prasmju sekmēšanai vecākajā pirmsskolas vecuma bērnu posmā. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām. Pirmajā daļā tiek analizēta teorētiskā literatūra par sadarbības un fizisko aktivitāšu būtību un to vispārīgs raksturojums pēc pedagoģijas un psiholoģijas autoru atziņām. Tiek veikta pirmsskolas vecuma 5 – 6 gadīgu bērnu attīstības izpēte un raksturojuma izveide, izpētot un analizējot to psihisko un fizisko attīstību. Otrajā daļā, pamatojoties uz iegūtajām atziņām, tiek izstrādāti kritēriji un rādītāji sadarbības prasmju novērtēšanai. Tiek aprakstītas pētījuma metožu veidi un gaitas raksturojums. Tiek īstenota un veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība, pārbaudot fizisko aktivitāšu ietekmi uz 5 – 6 gadīgu bērnu sadarbības prasmēm. Apkopoti un analizēti empīriskā pētījuma rezultāti Atslēgas vārdi: fiziskās aktivitātes, sadarbība, pirmsskola, saskarsme, prasmes, metodes Bakalaura darba apjoms ir 55 lpp Darbu ilustrē 4 tabulas, 11 attēli, 4 pielikumi. Darbā izmantoti 42 informācijas avoti.
dc.description.abstractTitle of the bachelor’s thesis: “Physical activities in the development of cooperation of 5-6 year old children” The author: Kristine Gailuma The aim of bachelor’s thesis: Theoretically and practically study physical activities as a means of promoting cooperation skills in the oldest stage of preschool children Bachelors thesis consists of 2 parts. In the first part the theoretical literature on the nature of cooperation and physical activities and their general characteristics according to the pedagogy and psychology authors references are analyzed. In the second part, based on the obtained findings, criteria and indicators for the assessment of cooperation skills are developed, the types of research methods and course characteristics are described. Pedagogical pilot activity is implemented and performed to test the impact of physical activities on 5-6 year old children co-operation skills. Empirical results of the research are summarized and analyzed. Key words: physical activity, collaboration, preschool, communication, skills, methods Bachelor’s thesis consists of 55 pages The work is illustrated by 4 tables, 11 images, information in the appendix In the thesis 42 sources of information have been used
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectfiziskās aktivitātes
dc.subjectsadarbība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectprasmes
dc.titleFiziskās aktivitātes 5-6 gadīgu bērnu sadarbības prasmju sekmēšanai
dc.title.alternativePhysical activities for 5-6 year old child which improve cooperation skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record