Digitālo materiālu izmantošana matemātikas jomas apguvē pirmsskolas 2. Posmā
Author
Margaritova, Vladlena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Darba jautājums: vai digitālie materiāli palīdz bērniem labāk apgūt matemātiku Darba mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt digitālo materiālu izmantošanas iespējas matemātikas jomas apguvē pirmsskolas 2. posmā. Darbs sastāv no teorētiskas daļas un pētījuma Pētījuma bāze iekļauj 18 pirmsskolas izglītības 2. posma vecuma bērnus, 53 pedagogus. Darbs demonstrē pētījumu, kura ietvaros bērni apgūst matemātiku ar digitālo materiālu palīdzību, kā arī kura ietvaros ir veikta aptauja, apkopojot datus no pedagogiem — tie pārstāv viņu viedokli par digitālo materiālu izmantošanu pedagoģiskajā darbā. Pētījumā pierādīts, ka ar digitālo materiālu palīdzību bērni var efektīvi un ar interesi apgūt matemātiku. Question of the work: whether digital materials help to master mathematics better Purpose of the work: theoretically explore and practically test the possibilities of using digital materials in the study of mathematics for children ages 3 to 5. The work consists of a theoretical part and an experiment. The research base includes 18 children of pre-school stage 2, 53 teachers. The work demonstrates a study in which children learn mathematics with the help of digital materials, as well as a survey by collecting data from teachers — it represents their views on the use of digital materials in pedagogical work. Research has shown that digital materials allow children to learn mathematics effectively and with interest.