Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorAusekle, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:18Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:18Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88226
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60582
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Lāsma Ausekle Kvalifikācijas darba temats: “Skaņu diferencēšanas veicināšana 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt skaņu diferencēšanas veicināšanas iespējas 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām nodaļām ar apakšnodaļām. Darbam pievienoti izmantotās literatūras saraksts un pielikumi Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā tiek raksturota valodas un runas attīstība 5 – 6 gadus veciem bērniem, kā arī fonemātiskās uztveres un skaņu diferencēšanas attīstība. Tiek atspoguļoti dažādu autoru viedokļi par to, kādas metodes un vingrinājumi ir piemērotākie 5 – 6 gadu vecumā skaņu šķiršanas veicināšanā. Darba otrajā nodaļā tika veikts empīrisks pētījums pedagoģiskajā izmēģinājumdarbībā par to, kā sekmēt skaņu diferencēšanu 5 – 6 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Tika apzinātas raksturīgākās skaņu šķiršanas problēmas, veikti uzdevumi un vingrinājumi traucējumu novēršanai un veikta analīze. Darbā analizēti 39 literatūras avoti, kuros ir dažādu autoru atzinumi par bērna valodas un runas attīstību un skaņu diferencēšanas veicināšanu 5 – 6 gadu vecumā. Atslēgvārdi: valoda, runa, skaņu diferencēšana
dc.description.abstractAuthor of the qualification paper: Lāsma Ausekle The theme of the qualification work: “Promotion of sound differentiation for 5 - 6 year old children in a pre-school”. The aim of this work is to find out theoretically and practically the possibilities of promoting sound differentiation for 5 - 6 year old children in a pre-school educational institution. The qualification paper consists of two sections with sub-sections. A list of used literature and appendices are attached to the work. The first chapter of the qualification paper describes the development of language and speech in children aged 5-6, as well as the development of phonemic perception and sound differentiation. The views of various authors on the most appropriate methods and exercises for promoting sound separation at the age of 5 - 6 are presented. In the second chapter, an empirical study was conducted in a pedagogical pilot on how to promote sound differentiation in 5-6 year old children in preschool. The most typical sound separation problems were identified, tasks and exercises were performed to prevent interference, and analysis was performed. The paper analyzes 39 literature sources, which contain the opinions of various authors on the development of a child’s language and speech and the promotion of sound differentiation at the age of 5 – 6 years. Keywords: language, speech, sound differentiation
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectValoda
dc.subjectRuna
dc.subjectSkaņu diferencēšana
dc.subject5 - 6 gadus veci bērni
dc.titleSkaņu diferencēšanas veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromotion of sound differentiation for 5-6 year old children in pre-school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record