Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorKuzņecova, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:19Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88332
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60592
dc.description.abstractDiplomdarba tēma: “Drāmas metodes izmantošana bērnu runas veicināšanai pirmsskolas izglītības 3. posmā”. Autors: Irina Kuzņecova Zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Ilze Šūmane Darba apjoms: 58 lpp Atslēgas vārdi: runa, sadarbība, pirmsskola, sabiedrība, drāma, rotaļa. Diplomdarba izstrādes gaitā tika apkopota un analizēta pegagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par 5-6 gadu vecu bērnu runas attīstību, izmantojot drāmas metodi. Diplomdarbā tika izvirzīts mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski aprobēt drāmas metodes izmantošanas iespējas 5 -6 gadus vecu bērnu runas veicināšanā pirmsskolā. Tika aplūkota 5-6 gadus vecu bērnu runas attīstība kā arī drāmas metodes izmantošana pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Diplomdarba teorētiskajā daļā ir pētīta un analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par 5-6 gadus vecu bērnu runas attīstības sekmēšanu. Pētnieciskajā darbībā tika pētīta bērnu runas attīstība, izmantojot teātra izrādi un lomu rotaļu. Pēc iegūtas datu apstrādes, darba autore var secināt, ka ja pirmsskolas pedagoģiskajā procesā mērķtiecīgi izmanto drāmas metodi, tad tiek sekmēta bērna runas attīstība. Drāma palīdz bērnam atvērties, izteikt savu viedokli, justies drošāk, palīdz komunicēties sabiedrībā, kurā mēs dzīvojām.
dc.description.abstractDiploma thesis topic: "The use of drama's method to promote children's speech in pre-school education 3rd stage". Author: Irina Kuzņecova Scientific supervisor: Dr. paed. Ilze Šūmane Thesis consists of: 58 pages Keywords: speech, cooperation, preschool, society, drama, play. During the development of the diploma thesis, the pedagogical and psychological literature on the development of speech of 5-6 year old children was collected and analyzed using the drama method. The aim of the diploma thesis was to theoretically study and practically test the possibilities of using the drama method in the promotion of speech in preschool children at age 5-6. The development of speech of 5-6 year old children as well as the use of the drama method in the pre-school pedagogical process was examined. The theoretical part of the diploma thesis researches and analyzes the pedagogical and psychological literature on the promotion of speech development in 5-6 year old children. The research explored the development of children's speech through a theatrical performance and role play. After the obtained data, author of the work can conclude that if the drama method is purposefully used in the pre-school pedagogical process, then the development of the child's speech is improved. The drama helps the child to open up, to express their opinions, to feel safer, to help them communicate in the society in which we lived.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectruna
dc.subjectsadarbība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectsabiedrība
dc.subjectdrāma
dc.titleDrāmas metodes izmantošana bērnu runas veicināšanai pirmsskolas izglītības 3. posmā
dc.title.alternativeThe use of drama’s methods to promote children's speech in preeschool education’s third stage
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record