Show simple item record

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorLemberga, Loreta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:21Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88544
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60607
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Digitālo tehnoloģiju izmantojuma iespēju izvērtējums sporta stundās sākumizglītības posmā”. Darbs tiek veidots ar mērķi teorētiskās literatūras un pētījumu izpētes rezultātā izstrādāt dažāda tipa uzdevumus, kuru veikšanā tiktu izmantotas digitālās tehnoloģijas, aprobēt tos sporta stundās sākumizglītības posmā un analizēt iegūtos rezultātus, lai novērtētu izveidoto digitālo uzdevumu lietderību izmantošanai sporta stundās. Darba teorētiskajā daļā tiek pētīta un analizēta sporta un veselības mācību priekšmeta uzbūve un saturs, mūsdienu skolēna ikdiena un prasmes digitālajā laikmetā un dažādu autoru veikto pētījumu rezultāti par digitālo tehnoloģiju izmantošanu sporta nodarbībās un digitālās pratības attīstīšana projekta “Skola2030” kontekstā. Darba praktiskajā daļā tiek pētīta izveidoto un aprobēto uzdevumu un aktivitāšu lietderība, vērtējot skolēnu sasniegtos rezultātus, kā arī uzdevumu izstrādei, īstenošanai un skolēnu iesniegto materiālu izskatīšanai nepieciešamā laika savstarpējā saistība un ietekme uz pedagoga darba slodzi.
dc.description.abstractThe topic of the diploma paper is “Evaluation of the possibilities of using digital technologies in sports lessons in the 3.-4. Class student sport lessons”. The aim of the diploma is to do research of theoretical literature and analyse them to develop different types of tasks, in the performance of which digital technologies would be used, to test them in sports lessons in the primary education stage and to analyse the obtained results. The theoretical part of the work analyses the structure and content of the subject of sports and health, the everyday life and skills of a modern pupil in the digital age, the results of research conducted by various authors on the use of digital technologies in sports and the development of digital skills in the context of the project “Skola2030”. In the practical part of the work, the usefulness of the created and tested tasks and activities were studied by evaluating the results achieved by students, observing the development and implementation of tasks and by reviewing of materials submitted by students. In addition, an analysis was performed to determine the required time for each of these stages and their impact on teacher workload.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSākumskola
dc.subjectFiziskā aktivitāte
dc.subjectSporta stunda
dc.subjectVeselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
dc.subjectDigitālās tehnoloģijas
dc.titleDigitālo tehnoloģiju izmantojuma iespēju izvērtējums 3.-4. klases skolēnu sporta stundās
dc.title.alternativeEvaluation of the possibilities of using digital technologies in sports lessons in the 3.-4. Class student sport lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record