Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorKudreiko, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:23Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other88582
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60615
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir “Sociālo prasmju pilnveide piecgadīgiem bērniem ar autismu pirmsskolā”. Darba mērķis ir noskaidrot paņēmienus, ar kuru palīdzību var pilnveidot sociālās prasmes 5 gadus veciem bērniem ar autismu pirmsskolā. Darbā izmantoti literatūras un elektroniskie informācijas avoti. Tika analizēts 5 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums, sociālo prasmju pilnveides nepieciešamība, metodes sociālo prasmju pilnveidei pirmsskolā bērniem ar autismu, teorētiķu ieteikumi sociālo prasmju pilnveidē bērniem ar autismu. Darba teorētiskajā daļā ir veikta literatūras, 5 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums, raksturota sociālo prasmju pilnveides nepieciešamība bērniem ar autismu, aprakstīti veidi, kā pilnveidot sociālās prasmes 5 gadus veciem bērniem ar autismu, analizēti zinātniskie pētījumi un teorētiķu ieteikumi, pilnveidojot sociālās prasmes 5 gadus veciem bērniem ar autismu pirmsskolā. Pētījumā bērniem tika piedāvātas rotaļnodarbības, kas veicina sociālo prasmju attīstību, kā arī analizēts vecāku viedoklis. Darbs sastāv no 3 nodaļām, 8 apakšnodaļām un 24 pielikumiem, kopā veidojot 64 lappuses.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work is “Improving social skill for five-years-old children with autism in preschool”. The aim is to identify ways of improving social skills for children aged 5 years with autism in preschool. The work uses literature and electronic sources of information. These sources analysed the characteristics of the development of children aged 5 years, the need to develop social skills, methods for improving social skills in preschool children with autism, theorists' recommendations for improving social skills in children with autism. The theoretical part of the work has carried out an analysis of literature and sources, a profile of the development of children aged 5 years, a description of the need to develop social skills in children with autism, describing ways of improving social skills for children aged 5 years with autism, analysing theorists' recommendations to improve social skills for children aged 5 years with autism at school. The study offered children lessons that contribute to the development of social skills, as well as analysis of parents' views. The work consists of 3 chapters, 8 subdivisions and 24 attachments, together creating 64 pages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectBērni ar autismu
dc.subjectPiecgadīgi bērni
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectPilnveide
dc.titleSociālo prasmju pilnveide piecgadīgiem bērniem ar autismu pirmsskolā
dc.title.alternativeImproving social skill for five-years-old children with autism in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record