• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu agresīvas uzvedības novēršanas paņēmieni vidējā pirmsskolas vecumā

Thumbnail
View/Open
299-88632-Kalnina_Tereza_tj18009.pdf (1.443Mb)
Author
Kalniņa, Terēza
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Svence, Guna
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbu izstrādāja LU PPMF studente Terēza Kalniņa, darba vadītāja ir Dr.psych. Guna Svence. Darbs sastāv no 51 lappuses, 14 attēliem, 36 literatūras avota un 2 pielikumiem. Bakalaura darba teorētiskā daļā un pētījums tika veikts par pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmi ar mobingu pirmsskolas izglītības iestādēs. Darba mērķis bija noskaidrot vai mobings pastāv pirmsskolas izglītības iestādēs, kādā veidā tas pastāv un cik ļoti pedagogi savā pedagoģiskajā pieredzē ir ar to saskārušies, kā arī kādas metodes un programmas pielieto mobinga mazināšanai/novēršanai. Teorētiskās daļas analīze bija par bērnu attīstību un ietekmi tam, ka veidojas mobings, iespējamajiem preventīvajiem pasākumiem pirmsskolā, lai novērstu mobingu. Pētījums atspoguļo to, ka mobings pastāv pirmsskolas vecuma bērnu vidū un pētījuma rezultāti atspoguļo pedagogu izpratni par to, bet vēlmi padziļinātāk izprast mobingu un tā novēršanas paņēmienus. Pētījums ļāva noskaidrot, ka sociālās problēmrisināšanas prasmes ir nepieciešams attīstīt un kādas metodes var izmantot, lai novērstu mobingu.
 
Preschool old children's connection with bullying bachelor's thesis was developed by KalniņaT., supervised by Dr. psych. Guna Svence. The thesis consists of 51 pages, 14 figures, 36 literature references, and 2 attachments. In Latvian. The aim of the thesis is to find out if there is a presence of bullying in preschool and what it looks like, how often it appears in preschool, and what methods and programs are in use to reduce bullying. The thesis theoretical part is about preschool children's development and its impact on bullying and what preventive measures are in place. The research shows that bullying is present in preschool and research results show preschool teachers' understanding of bullying and their willingness to deeper understand the effectiveness of preventive programs .
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60629
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV