Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošana matemātisko prasmju veicināšanai 4 gadus veciem bērniem
Author
Ozoliņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošana matemātisko prasmju veicināšanai 4 gadus veciem bērniem” mērķis ir pētīt un praktiski pārbaudīt informācijas un komunikāciju tehnoloģiju izmantošanas iespējas matemātisko prasmju veicināšanai 4 gadus veciem bērniem. Darba autors: Dace Ozoliņa Darba apjomu veido 93 lapaspuses, 21 attēls, 10 tabulas, 15 pielikumi. Darbā izmantoti 47 zinātniskās literatūras avoti. Izvirzītais pētījuma jautājums ir – kā, izmantojot informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, iespējams veicināt 4 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju apguvi? Pētījuma teorētiskajā daļa darba autore analizē teorētisko literatūru par matemātisko prasmju attīstību, informācijas un komunikāciju tehnoloģiju veidiem, priekšnosacījumiem to pielietošanai pirmsskolā. Pētījuma empīriskajā daļā tiek apzināts Latvijas pirmsskolas izglītības skolotāju viedoklis un pieredze darbā ar informācijas un komunikāciju tehnoloģijām matemātisko prasmju veicināšanā 4 gadus veciem bērniem Atslēgas vārdi: matemātiskās prasmes, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas, pirmsskola, skaitlis. The purpose of the bachelor's thesis “The Use of Information and Communications Technologies in Facilitating Mathematical Skills for 4-year-old Children” is to analyze and to verify the use of information and communications technologies in the learning process of children at the age of four. The author of the thesis: Dace Ozoliņa Content: 93 pages, 21 illustrations, 10 tables, 15 annexes. 47 scientific materials were used for preparing the thesis. The main queastion of the thesis is how to use information and communications technologies in facilitating the learnig of mathematical skills for 4-year-old children. The theoretical section of the thesis is devoted to the analysis of the publications on the development of mathematical skills, and various types of information and communications technology as well as the basis for its use in preschools. In the practical section of the thesis, the author has researched the attitude and experience of the teachers when working with information and communication technologies in developing mathematical skills for 4-year-olds children. Keywords: mathematical skills, information and communication technology, preschool, number.