Show simple item record

dc.contributor.advisorKalvāne, Gunta
dc.contributor.authorHaberkorne-Vimba, Eva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:32Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89206
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60691
dc.description.abstractPieredzes darba tēma: “Telpiskās domāšanas apguve ģeogrāfijā un sportā 7.klasē”. Pieredzes darba autors: Latvijas Universitātes pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes studente Eva Haberkorne-Vimba. Pieredzes darba vadītājs: docente Dr.ģeogr. Gunta Kalvāne. Darba mērķis: Izpētīt un izvērtēt pieredzi par telpiskās domāšanas metožu aprobāciju ģeogrāfijas un sporta mācību procesā, iegūt atgriezenisko saiti no skolēniem, reflektēt par to, piedāvāt ieteikumus citiem pedagogiem. Īss satura izklāsts: Pieredzes darbā aprakstīta mācību procesa plānošana starppriekšmetu saiknē ģeogrāfijas un sporta mācību priekšmetos, sniegts pamatojums telpiskās domāšanas pilnveides nepieciešamībai. Sniegts izvērtējums mācību darba organizēšanai un satura ieviešanai. Sniegts ieskats septiņu starppriekšmetu mācību stundu ģeogrāfijā un sportā aprobācijā. Pieredzes darbā aprakstīta vērtēšana mācību procesā, sniegti pierādījumi. Darba autore sniedz ieskatu kā notikusi dalīšanās profesionālajā pieredzē Skola 2030 konferencē , kādi pasākumi apmeklēti un kādi ir ieguvumi no dalīšanās pieredzē. Darba noslēgumā izdarīti secinājumi par mācību darba organizēšanas uzlabojumiem, piemēram blokstundu ieviešanu, starppriekšmetu saiknes organizēšanu, mācību darba papildināšanu ar tādiem tehniskiem līdzekļiem kā kompasi. Darba autore secina, ka pilnveidojami kritēriji telpiskās domāšanas pilnveides novērtējumam, kā arī to, ka mācību satura starppriekšmetu saiknes īstenošana ļauj uzlabot mācību satura ieviešanu, kas nodrošina mācību satura sasaisti ar realitāti un mācību stundās ļauj izmantot un pielietot dažādas mācību metodes, jo īpaši praktisku pielietojumu vidē. Darbs sastāv no 38 lapaspusēm, 8 attēliem, 4 tabulām un 13 pielikumiem, izvērtēti 20 Literatūras un informācijas avoti.
dc.description.abstractTheme of the experience work: “Development of Spatial thinking in Geography and Sports at 7th grade”. Author of the experience work: Eva Haberkorne-Vimba, student of the Faculty of Pedagogy, Psychology and Art, University of Latvia. Experience supervisor: docent Dr. geogr. Gunta Kalvane. Aim of the work: To study and evaluate the experience of approbation of spatial thinking methods in the process of studying geography and sports, to get feedback from students, to reflect on it, to offer recommendations to other teachers. Brief outline: The experience work describes the planning of the study process in the interdisciplinary connection in the subjects of geography and sports, provides a justification for the need to improve spatial thinking. An evaluation of the organization of the study work and the implementation of the content is provided. An insight of geography and approbation of seven interdisciplinary lessons. Experience work describes evaluation in the learning process, provides evidence. The author provides an insight of how the sharing of professional experience took place at the School 2030 conference, what events were attended and what are the benefits of sharing experiences. At the end of the work, conclusions are made about the improvements of the study work organization, for example, introduction of block lessons, organization of interdisciplinary links, supplementation of the study work with such technical means as compasses. The author concludes that the criteria for the assessment of spatial thinking development needs to be improved, as well as the fact that the implementation of cross-curricular content allows to improve the implementation of the curriculum, which ensures the connection of the curriculum with reality the environment. The work consists of 38 pages, 8 pictures, 4 tables and 13 attachments, 20 literature and information sources are evaluated.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectģeogrāfija
dc.subjecttelpiskā domāšana
dc.subjectstarppriekšmetu saikne
dc.subjectorientēšanās
dc.titleTelpiskās domāšanas apguve Ģeogrāfijā un Sportā 7.klasē
dc.title.alternativeDevelopment of Spatial thinking in Geography and Sports at 7th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record