Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilze
dc.contributor.authorŠīrante, Elizabete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-07-06T01:04:33Z
dc.date.available2022-07-06T01:04:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other89231
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60693
dc.description.abstractDiplomdarba “Ēriha Kestnera stāsta “Divas Lotiņas” apguve 5. klasē attālinātajā mācību procesā” mērķis ir izveidot tematam atbilstošu variantu, kas aktualizētu skolēnu izpratni par paustajām problēmām un vērtībām. Darba saturu veido četras nodaļas ar apakšnodaļām, secinājumi un pielikumi. Pirmajā nodaļā literatūras mācību kontekstā izzināta Ēriha Kestnera personība un radošā darbība. Otrajā nodaļā aprakstīta skolotājas sagatavošanās darbam ar skolēniem, tostarp studēta un analizēta zinātniskā literatūra par pētījumā iesaistītās klases raksturojumu un vecumposma īpatnībām. Nodaļā iekļauts arī mācību organizācijas plānojums, tā pamatojums. Trešajā nodaļā aprakstīta Ēriha Kestnera stāsta “Divas Lotiņas” apguvei veltīto stundu norise atbilstoši diplomdarba teorētiskajai koncepcijai. Ceturtā nodaļa veltīta skolotājas un skolēnu sadarbības analīzei un rezultātu izvērtējumam. Pielikumos apkopoti izstrādātie materiāli un skolēnu darbu paraugi. Izstrādātā apguves varianta efektivitāte pārbaudīta pedagoģiskā izmēģinājuma laikā. Diplomdarbs rekomendējams studentiem un latviešu valodas un literatūras skolotājiem, kuri strādā sākumskolā.
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis “Learning the novel of "Lottie and Lisa" by Erich Kästner in the 5th grade in the distance learning process” is to create a variation for the learning process that corresponds to the topic, and would emphasize students’ understanding of the presented problems and values. The content of the work consists of four chapters with subsections, conclusions and appendices. The first chapter explores the personality and creative activity of Erich Kästner in the context of studying literature. The second chapter describes the teacher’s preparation process for working with students, as well as studying and analyzing the scientific literature about the specific age group and grade characteristics. The chapter also includes the organizational plan of the learning process, and its basis. The third chapter includes a description of the course lessons dedicated to the study of Erich Kästner's story "Lottie and Lisa" according to the theoretical concept of the thesis. The fourth chapter is devoted to the analysis of teacher-student cooperation and the evaluation of results. The appendices summarize the developed materials and samples of students' work. The effectiveness of the developed learning variation was tested during the pedagogical experiment. The diploma thesis is recommended for students and teachers of Latvian language and literature who work in primary school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectĒriha Kestnera stāsts
dc.subjectAttālinātās mācības
dc.subjectProblēmas
dc.subjectVērtības
dc.subjectRaksturs
dc.titleĒriha Kestnera stāsta “Divas Lotiņas” apguve 5. klasē attālinātajā mācību procesā
dc.title.alternativeLearning the novel of "Lottie and Lisa" by Erich Kästner in the 5th grade in the distance learning process
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record