Rotaļu metodes pielietošana sākumskolā
Author
Tikuma, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir radīt izpratni par sākumskolas vecumposma attīstības īpatnībām, fizisko aktivitāšu procesa mehānismu, apzināt prioritārās vērtības un saskaņā ar Skola 2030 nostādnēm izstrādāt jaunas rotaļas radīšanas metodiku, radīt jaunu rotaļu un pētījuma ietvaros pārbaudīt, vai autore sasniegusi plānoto mērķi. Darba uzdevumos ietilpst Veikt pedagoģisko novērojumu, veikt intervijas un noskaidrot skolēnu viedokli par dažādām rotaļām, veikt pedagoģisko eksperimentu, izstrādāt jaunas rotaļas radīšanas metodiku, izstrādāt jaunu rotaļu, pamatojoties uz pedagoģiskajā novērojumā konstatētajiem aspektiem, izvērtēt autores gūto pieredzi un dalīties profesionālajā pieredzē. Atslēgas vārdi: sākumskolas vecumposms, rotaļas metode. The aim of the diploma thesis is to create deeper understanding of the characteristics of primary school age children development, the mechanism of the physical activity process, to identify priority values and in accordance with Skola2030 guidelines to develop a new play creation methodology, create a new play and check whether the author has achieved the planned goal. Tasks include carrying out pedagogical observation, conducting interviews and finding out children' views on different games, conducting a pedagogical experiment, developing a new play methodology, developing a new play based on the findings of pedagogical observation, evaluating the author's experience and sharing professional experience. Keywords: primary school age, play method