dc.contributor.advisor | Margeviča- Grinberga, Ieva | |
dc.contributor.author | Ledaka, Patrīcija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T01:04:34Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T01:04:34Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 89311 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60698 | |
dc.description.abstract | Ledaka P. “Agile metode mācību priekšmeta - dizains un tehnoloģijas īstenošanai”: Otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programma “Skolotājs” Rīga: LU, 2021 Darba apjoms: 33 lpp., 7 attēli, 29 bibliogrāfiskie avoti, 4 pielikumi. Otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā “Skolotājs” izstrādāts diplomdarbs “Agile metode mācību priekšmeta - dizains un tehnoloģijas īstenošanai”. Diplomdarba tēma balstīta uz tehnoloģiju attīstību skolas vidē, kas savu aktualitāti jo īpaši ieguva Covid-19 pandēmijas laikā, attālinātu mācību procesā. Izmantojot IT projekta vadības principus - Agile, piekopjot Scrum metodi, iespējams ērti un efektīgi apgūt lielu informācijas daudzumu mācību vielas sekmīgākai apguvei. Izmantojot Agile principus darbā ar skolēniem tiek apgūts ne tikai konkrētais priekšmets, kura metodika tiek izplānota pēc Scrum ceremonijām, bet arī iespējams daudz konsekventāk un skolēniem saprotamāk izcelt caurviju prasmes un starppriekšmetu sasaisti. Izmantojot IT projektu vadības modeli - Agile, mācību satura plānošanai, metodika ir pārredzama un labi izprotama gan skolēniem, gan skolēnu vecākiem, gan visiem iesaistītajiem mācību priekšmetu skolotājiem. | |
dc.description.abstract | Ledaka P. “Agile methodology for implementation of curriculum”: Second level professional higher education program “Teacher” Riga: LU, 2021 The amount of work: 33 pages, 7 images, 29 bibliographical entries, 4 appendices. In the second level professional higher education program “Teacher”, a diploma thesis “Agile methodology implementation for learning process in Design and technology subject” has been developed, within the framework of which research has been carried out. The topic of the diploma thesis is based on the development of technology in the school environment, which gained its relevance especially during the Covid-19 pandemic, in the distance learning process. Using the principles of IT project management - Agile, applying the Scrum method, it is possible to acquire a large amount of information easily and efficiently for more successful acquisition of the study material. Using Agile principles in working with students, not only is the specific subject mastered, the methodology of which is planned after the Scrum ceremonies, but it is also possible to highlight cross-cutting skills and cross-curricular links more consistently and in a way that students can understand. Using the IT project management model - Agile, for curriculum planning, the methodology is transparent and well understood by students, parents and all involved subject teachers. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Agile | |
dc.subject | Scrum | |
dc.subject | Waterfall | |
dc.subject | Dizains un tehnologijas | |
dc.subject | Caurvijas priekšmeti | |
dc.title | Agile metode mācību priekšmeta - dizains un tehnoloģijas īstenošanai | |
dc.title.alternative | Agile methodology for implementation of curriculum | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |