dc.contributor.advisor | Stavicka, Anna | |
dc.contributor.author | Petruks, Maksims | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T01:04:34Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T01:04:34Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 89388 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60704 | |
dc.description.abstract | Šī diplomdarba mērķis ir izpētīt, cik efektīva ir dažādu mācību vides apvienošana, lai pilnveidotu runas prasmes angļu valodas stundās 10. klasē. Mācību procesā ir integrēti uzdevumos balstītas valodas mācīšanas un kombinētās valodas apguves aspekti, cerot, ka to īstenošana uzlabos izglītojamo runas prasmes. Empīriskā pētniecības metode bija atsevišķa gadījuma izpēte, kura gaitā 99 angļu valodas izglītojamajo zināšanas tika pārbaudītas, veicot mutisko ieskaiti pirms mācīšanas un prezentāciju pēc mācīšanas. Visbeidzot, iegūto datu analīze pierāda, ka uzdevumos balstītas valodas mācīšanas un kombinētās valodas apguves pielietošana nodrošina rezultātus profesionālās skolās, bet nesniedz rezultātus, kas ir daudz labāki par tradicionālajam klātienes mācībām. | |
dc.description.abstract | The following diploma aims to examine the effectiveness of combining various learning environments for the purpose of developing speaking skills in form 10 English lessons. This research integrates aspects of task-based instruction (TBI) and blended language learning (BLL) into the learning process with the expectation that the implementation will improve the students’ speaking skills. The empirical research method chosen for the paper was a case study, in the course of which a spoken test and a presentation assignment was administered to 99 English as a foreign language (EFL) students to assess how their speaking proficiency changed over the course of one academic year. In the end, the analysis of the acquired data implies that the use of TBI and BLL is more effective in professional schools, but does not provide results that are drastically better than the traditional fully face-to-face (FTF) model overall. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | uzdevumos balstīta valodas mācīšana | |
dc.subject | kombinētās stundas | |
dc.subject | klātienes nodarbības | |
dc.subject | runas prasmes | |
dc.subject | 10. klase | |
dc.title | Uzdevumos balstīta valodas mācīšana runas prasmju pilnveidei angļu valodas kombinetās stundās 10. klasē. | |
dc.title.alternative | Task-Based Instruction to Develop Speaking Skills in Form 10 Blended English Lessons | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |