5. klases skolēnu sadarbības prasmju veicināšana latviešu valodas stundās
Author
Maijere, Gunta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stikute, Elita
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Sadarbības prasmes ir vienas no svarīgākajām cilvēka dzīves prasmēm. Šo prasmju veicināšana palīdz iemācīties izturēties ar cieņu pret citiem, ievērot kopīgus noteikumus un uzklausīt dažādus viedokļus. Sadarbības prasmes ir vienas no Skola2030 programmā ietvertajām caurviju prasmēm. Ilgstošs attālinātais mācību process negatīvi ietekmējis skolēnu sadarbības prasmes un aktualizējis šo prasmju attīstīšanu visos mācību priekšmetos. Diplomdarba mērķis ir apzināt un izpētīt sadarbības prasmes attīstošas mācību metodes un aprobēt tās latviešu valodas stundās 5. klasē. Diplomdarbā apkopota darba autores pieredze, mācot latviešu valodu 5. klases skolēniem un veicinot viņu sadarbības prasmes. Collaboration skills are one of the most important skills in a person's life. Promoting these skills helps to learn to treat others with respect, to follow common rules and to listen to different points of view. Collaboration skills are one of the cross-cutting skills included in the Skola2030 program. The long distance learning process has negatively affected the students' cooperation skills and has updated the development of these skills in all subjects. The aim of the diploma thesis is to identify and study teaching methods that develop cooperation skills and approbate them in Latvian language lessons in the 5th grade. The diploma thesis summarizes the author's experience in teaching Latvian to 5th grade students and promoting their cooperation skills.