• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālā pedagoga darbība sociāli emocionālās kompetences veicināšanā Rīgas X ģimnāzijas 8.klasē.

Thumbnail
View/Open
299-89488-Gravite_Agnese_ag18098.pdf (866.2Kb)
Author
Grāvīte, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarbs “Sociālā pedagoga darbība sociāli emocionālās kompetences veicināšanā Rīgas X ģimnāzijas 8.klasē ” izstrādāts ar mērķi izzināt sociāli emocionālās mācīšanos un raksturot sociālā pedagoga darbību sociāli emocionālās kompetences veicināšanā Rīgas X ģimnāzijas 8.klasē. Teorētiskajā daļā izzināta sociāli emocionālā kompetence un sociāli emocionālā mācīšanās būtība. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociāli emocionālo kompetenci Rīgas X ģimnāzijas 8.klasē. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskā darbības programma, lai veicinātu sociāli emocionālo kompetenci 8.klasē . Veikta programmas aprobācija un analīze.
 
The Diploma Paper “Social pedagogue activity to improve social and emotional competence of 8th graders of Rigas X gymnasium” is designed to describe social emotional learning and the socio-pedagogical activities to promote social and emotional competence of 8th graders of X gymnasium. The theoretical part describes the theoretical basis of social and emotional competence and social emotional learning. In the practical part, a study was carried out on social and emotional competence of 8th graders of Rigas X gymnasium. The social- pedagogical curriculum program was developed to promote social and emotional competence of 8th graders of Rigas X gymnasium. Approbation of the program and analysis of its results were carried out.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60717
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV