dc.contributor.advisor | Dzilna, Agris | |
dc.contributor.author | Melāns, Mārtiņš | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2022-07-06T01:04:44Z | |
dc.date.available | 2022-07-06T01:04:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | 89952 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/60783 | |
dc.description.abstract | Mobilās veselības lietojumprogrammas, kas izmanto viedtālrunī iebūvētos rīkus, lai mērītu veselības rādītājus vai fiziskās aktivitātes ir kļuvušas par svarīgu ikdienas sastāvdaļu. Grafiskais dizains ir pamata rīks, ar kuru var piesaistīt vai noraidīt potenciālos lietotājus. Šī darba mērķis ir noskaidrot pēc kādiem kritērijiem lietotāji izvēlās izmantot lietojumprogrammu un cik liela nozīme ir mobilo veselības lietotņu grafiskajam izpildījumam lietotāju piesaistes veicināšanai. Analizējot literatūru un 5 populārākās sporta lietojumprogrammas, secināts, ka mārketings, satura kvalitāte un grafiskais dizains ir savstarpēji cieši saistīti, lai piesaistītu lietotājus un padarītu lietotnes saskarni viegli lietojamu. Šie principi izmantoti mobilās lietotnes Fitbike dizaina prototipa izveidei, kas atvieglotu atbilstošu velosipēda izmēra izvēli. | |
dc.description.abstract | Mobile health applications that use the tools built into smartphones to measure health or physical activity have become an important part of everyday life. Graphic design is an essential tool for attracting or rejecting potential users. The aim of this paper is to find out what criteria users choose to use the application and how important is the graphical design of mobile health applications to facilitate user engagement? Analyzing the literature and the 5 most popular sports applications, it is concluded that marketing, content quality and graphic design are closely related to attract users and make the application interface easy to use. These principles were used to create a design prototype for the Fitbike mobile app to facilitate the choice of bicycles. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Mākslas zinātne | |
dc.subject | mobilās lietotnes | |
dc.subject | grafiskais dizains | |
dc.subject | veselība | |
dc.subject | prototips | |
dc.subject | lietojamība | |
dc.title | Mobilo veselības lietotņu grafiskā dizaina aspekti lietotāju piesaistes veicināšanai | |
dc.title.alternative | Graphic Design Aspects of Mobile Health Apps to Encourage User Engagement | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |