Iztēles attīstīšana vizuālās mākslas mācību stundās 3. klasē
Author
Rinkeviča, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Briška, Ilze
Date
2022Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā tika pētīts un analizēts iztēles būtība, dažādu autoru skatījumā, iztēles funkcijas un veidi, iztēles attīstības specifika sākumskolas vecumā un mūsdienīgas pieejas iztēles attīstībai . Lai sākumskolā attīstītu bērnu radošās spējas, mūsdienās ir nepieciešams izmantot kaut ko jaunu, interesantu un nestandartu. Tas veicina bērnu iztēli. Iztēle ir cilvēka radošā procesa galvenais virzītājspēks. Iztēle būtiski paplašina un padziļina izziņas procesu. Diplomdarbā veikts pētījums par iztēles attīstību sākumskolas vecuma bērniem vizuālās mākslas stundās. Secināts, ka, izmantojot didaktiskās spēles un netradicionālās zīmēšanas tehnikas vizuālās mākslas stundās 3. klasē, iztēles attīstīšanas process būs efektīvāks. The essence of imagination, from the point of view of different authors, the functions and types of imagination, the specifics of the development of imagination at the primary school age and modern approaches to the development of imagination were studied and analyzed in the diploma thesis. To develop the creative abilities of children in elementary school today, it is necessary to use something new, interesting, non-standard. This contributes to the development of children's imagination. Imagination is the main driving force of the human creative process . Imagination significantly expands and deepens the process of cognition. In the diploma thesis, a research is carried out on the development of imagination for primary school children in visual arts lessons. It is concluded that when using didactic games and non-traditional drawing techniques in the lessons for fine arts in Forms 3, the process of developing the imagination will be more effective.