Show simple item record

dc.contributor.advisorZobena, Aija
dc.contributor.authorButkēviča, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2022-09-01T01:01:28Z
dc.date.available2022-09-01T01:01:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90501
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61115
dc.description.abstractPromocijas darbā veikta fenomenoloģiska analīze par praksēm un to pieredzēm saistībā ar skolotāju formatīvo vērtēšanu un tās iespējamo saikni ar profesionālo pilnveidi Latvijā, Somijā un Kalifornijā, ASV. Šīs pieredzes un prakses fenomenoloģiskā analīze ir balstīta uz starpnozaru atziņām, kas gūtas no organizāciju attīstības literatūras un izglītības zinātniskās literatūras. Tiek piedāvāti teorētiski modeļi, lai analizētu pastāvošo organizāciju attīstības praksi, ņemot vērā nepieciešamību sasaistīt skolotāju vērtēšanu ar profesionālo pilnveidi. Tika intervētas trīs informantu grupas - skolotāji, skolas vadība un izglītības eksperti (N=70) trīs izglītības sistēmās, lai no šo informantu perspektīvas kartētu esošo praksi skolotāju formatīvās vērtēšanas sasaistei ar profesionālo pilnveidi. Atslēgvārdi: formatīvā vērtēšana, profesionālā pilnveide, organizāciju attīstība, fenomenoloģija, starptautiskais salīdzinošais pētījums, 21.gs. prasmes
dc.description.abstractThis dissertation offers a phenomenological analysis of practices and experiences of teacher formative assessment and its links with professional development in Latvia, Finland and California, US. Phenomenological analysis of these experiences and practices is informed by interdisciplinary insights taken from organizational development literature and educational science literature. Theoretical models are proposed for analysing existing practices of organizational development, and teacher formative assessment linking with professional development. Three groups of informants were interviewed: teachers, school leaders, and education experts (N = 70), in three education systems in order to map the existing practices of linking teacher formative assessment with professional development. Keywords: formative assessment, professional development, organizational development, phenomenology, international comparative research, 21st-century skills.
dc.language.isoeng
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSocioloģija
dc.subjectSociālais darbs
dc.subjectSociology and Social Work
dc.subjectOrganizational sociology and public management
dc.titleLinking teacher formative assessment with professional development: Comparative study of Latvia, Finland and California
dc.title.alternativeSalīdzinošais pētījums par skolotāju formatīvās vērtēšanas sasaisti ar profesionālo pilnveidi Latvijā, Somijā un Kalifornijā
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record