Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorBalgalve, Lāsma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:17Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90763
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61332
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Muzikālās rotaļdarbības loma četrgadīgu bērnu runas attīstībā. Darba mērķis: ir teorētiski izpētīt zinātnieku un praktiķu atziņas un pārliecināties praksē par muzikālo rotaļu lomu bērnu runas attīstībā. Darba pirmajā daļā tiek veikta zinātnisko darbu, dažādu psihologu un pedagogu teorētisko atziņu analīze, par bērna valodas un runas attīstību četros gados. Tiek raksturotas svarīgākās īpatnības attīstības procesā. Otrajā daļā, autore piedāvā dažādu rotaļu veidus, kas vārētu veicināt bērna runas prasmes, un kuras tika izmantotas pētījuma norises laikā. Pēdējā, darba trešajā daļā, tiek veikts empīriskais pētījums par bērnu valodas un runas attīstības novērtējumu. Pētījuma sākumā un beigās tiek novērtētas bērnu runas un valodas prasmes, artikulācija un smalkās motorikas attīstība. Darbs sastāv no: 84 lappusēm. Darbā iekļauti: 5 tabulas un 14 attēli; Literatūras un avotu saraksts sastāda 37 nosaukumus. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: Muzikālās rotaļas; Bērna valoda un runa; četrgadīgu bērnu runas attīstība.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work: The role of musical play in the development of speech of four-year-old children. Purpose of work: theoretically study the findings of scientists and practitioners and verify in practice the role of musical games in the development of children's speech. In the first part of the work is carried out of theoretical analysis of scientific works, various psychologists, and pedagogues, about of speech of four-year-old children. The most important features in the development process are described. In the second part, the author offered different types of games, which could promote the child's speaking skills, and which were used while the study. The last one, in the third part, an empirical study is conducted on assessment of children's language and speech development. Where children's speech and language skills are assessed at the beginning and at the end of the study, articulation, and fine motor development. The work consists of 84 pages. Included in the work: 5 tables and 14 pictures. The list of literature and sources consists of 37 titles and 2 attachments. Keywords: Musical games; child's language and speech; speech development of four-year-old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectMuzikālās rotaļas
dc.subjectBērna valoda un runa
dc.subjectčetrgadīgu bērnu runas attīstība
dc.subjectRunas attīstība
dc.titleMuzikālās rotaļdarbības loma četrgadīgu bērnu runas attīstībā
dc.title.alternativeThe role of musical play in the development of speech of four-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record