Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorLiepiņa, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:19Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90817
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61340
dc.description.abstractDarba autors: Dace Liepiņa Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studiju programma: pirmsskolas izglītības skolotājs Darba temats: 4 gadus vecu bērnu pašvadības prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādes mācību centros Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt 4 gadus vecu bērnu pašvadības prasmju sekmēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādes mācību centros un apkopot ieteikumus pašvadības prsmju sekmēšanai 4 gadus veciem bērniem. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1) analizēt zinātnisko literatūru par bērnu pašvadības prasmēm, mācību centriem 2) pētīt reālo situāciju 4 gadus vecu bērnu pašvadības prasmju sekmēšanai mācību centros 3) apkopot ieteikumus 4 gadus vecu bērnu pašvadības prasmju sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādes mācību centros Teorētiskajā daļā: tiek apkopoti vairāku autoru un zinātnieku uzskati un skaidrojumi par pašvadības prasmju sekmēšanu mācību centros pirmsskolā. Pamatojoties uz dažādu autoru atziņām, tiek secināts, ka pašvadības prasmju sekmēšana mācību centros pirmsskolā ir saistāma ar prasmēm plānot, organizēt un vadīt savu mācīšanos, novērtēt savu mācīšanos un prasmēm jaunās zināšanas pielietot dažādās dzīves situācijās. Empīriskā daļa: Pētījuma sākumā tika novērotas bērnu mācīšanās prasmes pirmsskolas mācību centros. Pētījuma laikā tika pielāgota un papildināta mācību vide un pedagoģisk pieeja. Pētījumā noslēgumā tika atkārtoti novērotas bērnu mācīšanās prasmes, salīdzinātas, analizētas, un izstrādāti ieteikumi pašvadības prasmju sekmēšanai pirmsskolas mācību centros. Kvalifikācijas darbs sastāv no: 39. lpp., 3 tabulām, 14 attēliem, 4 pielikumiem. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, mācību centri , prasmes, pirmsskola.
dc.description.abstractAuthor of the work: Dace Liepina Type of work: Qualification work Study programme: pre-primary education teacher Subject: Promoting self-driving skills for 4-year-old children in pre-school education centres. Objective of the qualification work: Explore the possibilities for promoting selfdriving skills of 4-year-old children in the teaching centres of a preprimary education institution and collect recommendations for promoting selfmanagement skills for 4-year-olds. Steps to achieve the objective: 1) to analyse scientific literature on children's self-driving skills, teaching centres 2) study the reality of promoting self-driving skills of 4-yearold children in training centres 3) to compile recommendations for the promotion of self-driving skills of 4-yearold children in teaching centres of a pre-school educational institution The theoretical part: summarises the views and explanations of several authors and s cientists on promoting self-driving skills in preschool training centres. Based on the lessons of the various authors, it is concluded that the pr omotion of self-driving skills in preschool training centres is linked to the skills of planning, organising and managing their learni ng, evaluating their learning and skills to apply new knowledge to different life situations. Empirical part: At the beginning of the study, children's learning skills in preschool teaching centers were observed. The study adapted and supplemented the learning environme nt and pedagogicalapproach. The study concluded by reiterating children's learning skills, co mparing, analyzing, and developing recommendations for promoting self-driving skills in preprimary learning centres. The qualification work consists of: 39 pages, 3 tables, 14 pictures, 4 attachments Key words: self-directed learning, pre-school teaching centres, skills, pre-school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectmācību centri
dc.subjectprasmes
dc.subjectpirmsskola
dc.title4 gadus vecu bērnu pašvadības prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādes mācību centros
dc.title.alternativePromoting self-management skills for 4years-old children in pre-school education centres
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record