Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorIvanova, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:21Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90849
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61346
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats- “3-4 gadu vecu bērnu radošās pieredzes bagātināšana aplikācijas nodarbībās pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba autore- Viktorija Ivanova Darba mērķis ir noskaidrot, teorētiski in epmīriski noskaidrot, kā pirmsskolā aplikācijas nodarbības bagātina bērnu radošumu un to spējas. Darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un pētījuma daļas. Teorētiskā daļā tika apkopota literatūra un citi avoti par pirmsskolas vecuma bērnu radošās pieredzes attīstības līdzekļiem, par radošo spēju attīstības iezīmēm un radošo spēju attīstīšanas pamatnosacījumiem un līdzekļiem. Darba pētījuma daļā tika veikts pētījums par 3-4 gadus vecu bērnu radošās darbības sekmēšanu aplikāciju nodarbībās kurā piedalījās 10 bērni. Pētījuma jautājums - “Kā skolotājam organizēt aplikāciju nodarbības pirmsskolā, lai bagātinātu bērnu radošo pieredzi?” Analizējot teoriju un veicot pētījumu, tiek atrasta atbilde uz šo jautājumu: Bērna radošā pieredze bagātināsies, ja skolotājs ļaus bērnam izvēlēties, kā viņš šodien darbosies, ar ko. Lai bērns varētu izpausties, viņam ir jāpiedāvā dažādi materiāli.Ļaut bērnam būt patstāvīgam, nekur nesteidzoties, ļaut bērnam sajust to brīvību savā radošumā. Atslēgvārdi : radošās spējas, aplikācijas nodarbība, pirmsskola. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām, apjoms ir 43 lappuses, attēli- 2, tabulas- 3, izmantotās literatūras avoti- 19, pievienoti pielikumi- 3.
dc.description.abstractThe topic of the qualification work is - "Enrichment of creative experience of 3-4 year old children in application lessons in preschool". The author of the qualification work is - Viktorija Ivanova. The aim of the work is to find out, theoretically and empirically, how preschool application classes enrich children's creativity and their abilities. The work consists of two parts - theoretical and research part. In the theoretical part, the literature and other sources were collected on the means of developing the creative experience of preschool children, on the characteristics of the development of creative abilities and the basic conditions and means of developing creative abilities. In the research part of the work, a study was conducted on promoting the creative activity of 3-4-year-old children in application lessons, in which 10 children participated. Research question - "How should a teacher organize application classes in preschool to enrich children's creative experience?" Analyzing the theory and conducting research, the answer to this question is found: The child's creative experience will be enriched if the teacher allows the child to choose how he will work today, with what. In order for the child to be able to express himself, he must be offered various materials. To allow the child to be independent, without rushing anywhere, to allow the child to feel the freedom in his creativity. Keywords: creative abilities, application lesson, preschool. The qualification work consists of two parts, the volume is 43 pages, pictures - 2, tables - 3, sources of used literature - 19, appendices - 3.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectradošās spējas
dc.subjectaplikācijas nodarbība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectradošā pieredze
dc.subject3-4 gadu veci bērni
dc.title3-4 gadu vecu bērnu radošās pieredzes bagātināšana aplikācijas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativeEnrichment of creative experience of 3-4 year old children in application lessons in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record