• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stāstītprasmes sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem

Thumbnail
View/Open
299-90852-Viksna_Signe_sv18058.pdf (1.089Mb)
Author
Vīksna, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba autore: Signe Vīksna Bakalaura darba vadītāja: Dr.paed. Gunta Siliņa-Jasjukeviča Bakalaura darba temats: Stāstītprasmes sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Ievadā noteikta pētījuma aktualitāte, kā arī atspoguļotas zinātniskās kategorijas. Pētījumā analizētas stāstītprasmes sekmēšanas iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Pirmajā nodaļā apkopotas dažādu autoru atziņas par runas attīstību vecākā pirmsskolas vecuma bērniem un analizēta literāro darbu ietekme uz stāstītprasmes attīstību, izstrādāti kritēriji un rādītāji skolēnu stāstītprasmes novērtēšanai. Balstoties uz teorijā iegūtajām atziņām, praktiskajā daļā veikts empīriskais pētījums par bērnu stāstītprasmes sekmēšanas iespējām literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījumā secināts, ka literāro darbu daudzveidīga izmantošana, kā arī runas attīstību veicinoša emocionālā vide, sekmē bērna stāstītprasmi, kā arī izpētīt, kādos veidos sekmēt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmes attīstību pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Atslēgas vārdi: stāstītprasme, literārie darbi, vecākā pirmsskolas vecuma bērni. Bakalaura darbs sastāv no: 53 lappusēm, tajā skaitā – 6 tabulām, 7 attēliem, 50 izmantotiem literatūras avotiem.
 
Author: Signe Vīksna Supervisor: Dr. paed. Gunta Siliņa-Jasjukeviča. Bachelor thesis: Promoting storytelling in the process of getting to know literary works at the older preschool age. The introduction defines the relevance of the research, as well as reflects the scientific categories. The research analyzes the possibilities of promoting storytelling in the process of getting to know literary works for children of older preschool age. The first chapter summarizes the findings of various authors on the development of speech in older preschool children and analyzes the influence of literary works on the development of storytelling skills, developed criteria and indicators for evaluating students' storytelling skills. Based on the knowledge gained in theory, in the practical part an empirical study was conducted on the possibilities of promoting children's storytelling skills in the process of getting to know literary works. The research concluded that the diverse use of literary works, as well as an emotional environment promoting the development of speech, contributes to the child's storytelling ability, also it has been researched in what ways to promote the development of storytelling skills of older preschool children in the pedagogical process in preschool. Keywords: storytelling, literary works, children in older preschool age. The bachelor’s thesis consists of 53 pages, including – 6 tables, 7 pictures, 50 sources of information were used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61347
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV