Literārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmes veicināšanai
Автор
Bērziņa, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Дата
2022Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba temats:”Literārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmes sekmēšanai”. Mērķis - Pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu stāstītprasmes veidošanos literāro darbu ietekmē. Darbs sastāv no divām daļām, no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā – tiek sniegts runas un valodas vispārīgais raksturojums, tās būtība un funkcijas. Atklāti uzdevumi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu runas attīstībai, sniegts ieskats literāro darbu izmantošanas iespējām bērnu stāstītprasmes sekmēšanā. Empīriskā daļa – sniegts pētījuma metodoloģiskais pamatojums, izstrādāti kritēriji bērnu stāstītprasmes novērtēšanai, atklāta bērnu stāstītprasme pētījuma sākumā, aprakstīta pētījuma rezultātu analīze un norise. Iegūtie rezultāti ir atspoguļoti tabulās un diagrammās. The theme of the bachelor’s paper: "Literary works for eldest preschool children to promote storytelling skills". The aim – To study literary work influence on formation of storytelling skills of eldest preschool children. The work consists of two parts, the theoretical and the empirical part. The theoretical part - the general description of speech and language, its essence, and functions, is given. Revealed tasks to develop eldest preschool children speech. Considered opportunities to use literary works to promote children’s storytelling skills. The empirical part – the methodological basis of the research is provided; criteria to assess children’s storytelling skills are developed; children’s storytelling skills are revealed at the beginning of the research; the analysis of research process and results is described. The obtained results are reflected in tables and diagrams. The volume of bachelor paper is 108 pages, 4 tables, 23 images and 5 appendices. Used 49 sources, 5 in Russian, 1 in English.