Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorDelpere, Agate
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:23Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90874
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61355
dc.description.abstractBakalaura darba tēma: Ritma izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmsskolā. Darba autors: Agate Delpere Mērķis: Pētīt 3 – 4 gadus vecu bērnu ritma izjūtas sekmēšanas iespējas muzikālā rotaļnodarbībā pirmsskolā un apkopot ieteikumus 3 – 4 gadus vecu bērnu ritma izjūtas sekmēšanas iespējām muzikālā rotaļnodarbībā pirmsskolā. Pētījuma hipotēze: 3 – 4 gadus veciem bērniem ritma izjūtu muzikālā rotaļnodarbībā iespējams sekmēt, ja: 1.tiks izmantotas daudzveidīgas mācību metodes; 2.bērns iesaistīsies muzikālā rotaļnodarbībā. Bakalaura darba pētījuma bāze: Y novada X pirmsskolas izglītības iestādes seši 3 – 4 gadus veci bērni un 2 pedagogi. Uzdevumi: 1.Pētīt zinātnisko literatūru par muzikālās rotaļnodarbības būtību, 3 – 4 gadus vecu bērnu attīstības tendences, ritma izjūtas būtību 2.Praktiski pētīt muzikālās rotaļnodarbības iespējas ritma izjūtas sekmēšanai 3 – 4 gadus veciem bērniem. 3.Apkopot iespējas 3-4 gadīgu bērnu ritma izjūtas veicināšanai muzikālās rotaļnodarbībās Darba pirmajā nodaļā tika teorētiski izpētītas dažādu autoru un zinātnieku atziņas par ritma izjūtas būtību un ritma izjūtas veicināšanas iespējām muzikālā rotaļnodarbībā 3 – 4 gadus veciem bērniem. Noskaidrotas muzikālās rotaļnodarbības iespējas ritma izjūtas sekmēšanai. Otrajā nodaļā veikts praktiskais pētījums, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, kuras laikā izmantotas daudzveidīgas mācību metodes, paņēmieni. Pētījuma sākumā izstrādāti kritēriji pēc kuriem noteiktas bērnu patreizējās prasmes. Izmantojot dažādas mācību metodes un paņēmieni tiek sekmēta bērnu ritma izjūta. Pētījuma beigās tika veikts atkārtots novērojums pēc pētījuma sākumā izstrādātajiem kritērijiem. Apkopotas idejas un paņēmieni, kas sekmē bērnu ritma izjūtu. Atslēgas vārdi: ritms, ritma izjūta, rotaļnodarbība, muzikalitāte Darbs sastāv no 50 lpp., tajā iekļauti 5 attēli, 3 tabulas un 2 pielikumi , darbā izmantots 41 literatūras avots ( 24 latviešu valodā, 17 angļu valodā).
dc.description.abstractTopic of the Bachelor’s paper : Developing sense of rhythm 3-4 year old children ir musical play lesson ir preschool. Author of the paper: Agate Delpere Aim: study the possibilities of developing the sense of rhythm of 3-4 year old children in a musical play lesson in preschool and to compile recommendations for the possibilities of developing the sense of rhythm of 3-4 year old children in a musical play lesson in preschool. Research hypothesis: It is possible to develop the sense of rhythm of 3-4 year old cildren in a musical play lesson in preschool if: 1.A variety of teaching methods will be used; 2.The child will engage in a musical play lesson. Bachelor study work base: Six 3-4 year old children and 2 teachers of te X pre-school institution in Y county. Tasks: 1.Study the scientific literature on essence of musical play lesson, 3-4 year old children development trends and the essence of sense of rhyhtm. 2.To study practically the possibilities of developing the sense of rhyhtm of 3-4 year old children in a musical play lesson in preschool. 3.Gather the possibilities of developing the sense of rhythm of 3-4 year old children in a musical play lesson in preschool. In the first chapter of the work is theoretically studied quotes by various authors and scientists about the essence of sense of rhythm and the possibilities of developing the sense of rhythm of 3-4 year old children in a musical play lesson in preschool. The possibilities of developing the sense of rhythm in a musical play lesson is clarified. In the second chapter, conduct a practical study, pedagogical trial activity , during which diverse teaching methods and techniques are used. At the beginning of the study, criteria where developed according to which children’s current skills were determined. Using different teaching methods and techniques children’s sense of rhythm is developed. At the end of the study , a repeated observation was made according to the initially developed criteria. Gathered idejas and techniques that develope children’s sense of rhythm. Keywords: rhythm, sense of rhythm, musical play lesson, musicality. The work consist of 50 pages, 5 images, 3 tables and 2 attachments, 41 literature sources (24 in latvian, 17 in english).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectritms
dc.subjectrotaļnodarbība
dc.subjectmuzikalitāte
dc.subjectritma izjūta
dc.titleRitma izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmsskolā
dc.title.alternativeDeveloping sense of rhythm for 3-4-year-old children in a musical pl
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record