Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorŠingireja, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2022-12-03T02:01:24Z
dc.date.available2022-12-03T02:01:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.other90890
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/61360
dc.description.abstractDarba autore. Baiba Šingireja. Darba nosaukums. 5 – 6 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības novēršanas iespējas pirmsskolā. Darba mērķis. Teorētiski un empīriski pētīt bērnu agresijas izpausmes, tās rašanās iemeslus un novēršanas iespējas bērniem pirmsskolas izglītības 3.posmā. Bakalaura darba apjoms: 65.lpp., 11 attēli, 6 tabulas, 66 literatūras avoti, 1 pateicība. Pētījuma saturs. Pētījums sastāv no divām nodaļām. Pētījuma pirmā nodaļa ietver teorētiskās psiholoģijas un pedagoģijas dažādu avotu analīzi, kurā tiek analizētas bērnu agresijas izpausmes un to novēršanas iespējas pirmsskolas izglītības 3.posmā, bērnu attīstības likumsakarības pirmsskolas izglītības 3.posmā un meklēti pedagoģiskie paņēmieni bērnu agresīvas uzvedības novēršanai. Pētījuma otrajā nodaļā tiek empīriski pētīts pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā, ar kādām pedagoģiskām metodēm un paņēmieniem novērst bērnu agresīvas uzvedības izpausmes pirmsskolas izglītības 3.posmā. Rezultātu apraksts. Pētījumā iegūto rezultātu kvalitatīvā un kvantitatīvā analīzē pierādīts un secināts, ka visi izmantotie pedagoģiskie paņēmieni un metodes, kas veikti pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā novērš vai samazina bērnu agresīvas uzvedības izpausmes pirmsskolas izglītības 3.posmā. Atslēgas vārdi: pirmsskolas izglītības 3. posms, attīstības likumsakarības, agresīva uzvedība, cēloņi, novēršanas iespējas, pedagoģiskie paņēmieni, pētījums.
dc.description.abstractThe author. Baiba Šingireja. The research title. Prevention of children aggression in senior pre-school age. The aim of research. Theoretically and empirically study childrens aggressive behavior, the cause of such behavior and how to prevent it in senior pre-school age. The content of the qualification paper includes: 65 pages, 11 pictures, 6 tabels, 66 literature sources, 1 gratitude. Content of the research. Research consists of two chapters. The first chapter of research includes various source analysis of theorecticall psychology and pedagogy, where causes of senior pre-school age childrens aggressive behavior and actions to prevent it are analyzed. Also are analyzed development regularities of children in senior pre-school age, and pedagogical means in preventing aggressive behavior are to be found. The second chapter consists of empiricall research with pedagogical means and methods used in practice to prevent causes of senior pre-school age childrens aggressive behavior. Description of the results. Acquired results using qualitative and quantitative analysis of this research proves and concludes, that all pedagogical means and methods used in practice reduces and eliminates causes of aggressive behavior in senior pre-school age children. Key words: senior pre-school age, development regularities, aggressive behavior, causes, prevention, pedagogical means and methods, research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskolas izglītības 3.posms
dc.subjectattīstības likumsakarības
dc.subjectagresīva uzvedība
dc.subjectnovēršanas iespējas
dc.subjectpedagoģiskie paņēmieni
dc.title5 – 6 gadus vecu bērnu agresīvas uzvedības novēršanas iespējas pirmsskolā
dc.title.alternativePrevention of children agression in senior pre-school age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record